ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

با تهدید بسیج دانشجویی، مطهری سفر خود به مشهد را لغو کرد

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مشهد در نامه‌ای علی مطهری را تهدید کرد که اگر سفر خود به مشهد و سخنرانی در این شهر را لغو نکند ساکت نخواهد نشست. مطهری نیز سفر خود را لغو کرد.

در حالی که علی مطهری، نماینده مجلس ایران قرار بود در همایش «مقام معلم» در دانشگاه فردوسی مشهد سخنرانی کند، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های این شهر در نامه‌ای او را «فردی بی‌بصيرت و بازی‌خورده جريان فتنه آمريکايی اسرائيلی» خواند و از او خواست سفر خود را به مشهد لغو کند. مطهری نیز چنین کرد.

علی مطهری اسفندماه سال گذشته نیز در شیراز مورد حمله موتورسواران قرار گرفت.

به‌گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مشهد به مطهری گفته‌اند که اگر به مشهد بیاید «ساکت نخواهند نشست».

بسیجی‌ها مطهری را متهم کرده‌اند که از میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد، رهبران جنبش سبز در سال ۸۸ حمایت کرده و گفته‌اند: «اگر قرار است يک بار ديگر در مقام وکيل مدافع فتنه‌گران جسارت کرده و عدالت رهبری را زير سئوال ببريد؛ ما دانشجويان انقلابی ساکت نخواهيم نشست.»

علی مطهری بارها از حبس خانگی موسوی، کروبی و رهنورد انتقاد کرده و خواهان محاکمه عادلانه آن‌ها شده است.

دانشجویان بسیجی همچنین گفته‌اند اگر قرار است که او «سخنان تحريک‌آميز» ایراد کند و از مواضع همیشگی‌اش دفاع کند آن‌ها ساکت نخواهند نشست.

آن‌ها نوشته‌اند: «شما را فردی بی‌بصيرت و بازی‌خورده جريان قتنه آمريکايی اسرائيلی می‌دانيم که در هر مکانی که حضور می‌يابيد با سخنرانی يک‌طرفه و ديکته‌شده و بدون فرصت به منتقدان و با تکرار مواضع عناصر ضدانقلاب و رسانه‌های معاند، شادی دشمنان قسم‌خورده نظام را رقم می‌زنيد.»

علی مطهری در گفت‌وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) درباره لغو سخنرانی‌اش در مشهد گفت: «خیلی نباید به این موضوع اهمیت داد و به اینگونه مسایل در جامعه پرداخت.»

او تهدید گروه‌های تندرو در دانشگاه‌ها را «فقط حرف» دانست و گفت در عمل چنین چیزی نخواهد شد.

مطهری افزود نهادهای امنیتی به این موارد باید رسیدگی کنند.

در یک سال اخیر چندین کنسرت موسیقی نیز با فشار نیروهای حزب‌اللهی در مشهد لغو شده است.

پیش از این انصار حزب‌الله استان گلستان نیز تهدید کرده بود که اجازه نخواهد داد حسن خمینی و علی‌اکبر ناطق نوری در گرگان سخنرانی کنند.

علی مطهری، روز دوشنبه ۱۸ اسفند سال گذشته نیز برای سخنرانی به شیراز رفته بود که پس از ورود به فرودگاه با حمله موتورسواران روبه‌رو شد و با سنگ و گوجه مورد حمله قرار گرفت. او نزدیک به سه ساعت نیز در یکی از کلانتری‌های شیراز در محاصره مهاجمان قرار داشت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    اتفاقآ این دلقکهای *** ساندیس خور به صورت ابلهانه ای مسئله ( عدالت رهبر ) پوشالی را زیر سئوال برده اند و بر این امر تاکید کرده اند و بر سخنان مطهری صحه گذاشته اند و عدالت نداشته او را مجددآ یاد آوری نموده اند . رهبر پوشالی و ولی امر دزدان جهان نه مشروعیت و نه عدالت و نه هیچ جنبه مثبت دیگری که لازمه و لیاقت رهبری ملت بزرگ ایران است را نداشته و نخواهد داشت و امید است به زودی به زباله دان تاریخ رهسپار گردد . مانند تمامی دیکتاتورهای جهان .