ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

زندانی به خاطر عقیده‌اش

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Farid

    ملیجکان خامنه ای حرفها را تکرار میکنند.  اینها مترسکی هستند که خامنه ای برای پیشبرد اهدافش استفاده و کنارشان میگذارد..... حالا با نزدیک شدن انتخابات سروصدا الکی مطهری و رفسنجانی مدتی بلند میشود تا تنور انتخابات قلابی گرم شود و در سرگیجه خوردن مردم٬  آغا  افراد مورد نظر را به پست ها انتصاب میکند......

  • بهنام

    به هیچوجه منظورشان جیسون رضائیان نبوده است . به دروغ گفتند ( در ایران کسی به خاطر عقیده اش زندانی نمیشود ) افرادی هم که خلاف این را میگویند و به نوعی میخواهند گفته های دروغ ایشان را ماست مالی کنند ، بهتر است یکبار دیگر متن مصاحبه را با دقت بخوانند یا ببینند . یکی نیست به این جواد چاخان بگوید : پس این هموطنان بهائی که صرفآ به خاطر ( عقیده ) خود مورد اذیت و آزار قرار گرفته و بسیاری از آنها در زندان به سر میبرند ، پس چیستند ؟ همه این جنایتکاران از خدا بی خبر برای حفظ نظام ننگین پوشالی و چند روز حکومت دنیوی دروغ میگویند مثل ( با وفاترین دوست انسان )

  • عادل

    پیش خودش گفته اگه اینو بگم به نفع منافع منفعت مردم ایران است. و جالب اینکه قسم خورده هیج وقت به مردم ایران دروغ نگه نه شما دروغ بگو عزیزم بخدا با مردم ایران ازدواج نکردی که!!!

  • امیرشکاری

    گفته ظریف فقط در مورد جیسون رضائیان بوده است ، نه بقیه زندانیان سیاسی....یعنی اینکه زندانی بودن رضائیان بخاطر مسائل غیر سیاسی ست ، حالا چرا روزنامه نگارانی که خیلی راحت و بی هیچ شرمی در وسائل ارتباط جمعی آمریکایی و اروپایی کار می کنند و حقوق مکفی می گیرند و زندگی راحتی نیز دارند واز چه رو و به چه دلیلی سخنان دشمنانشان را این گونه تحریف می کنند؟ ...به خودشان مربوط است ، شاید دنبال تیتر ای یک و جنجالی می گردند.