ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کارگری ۱۵ ساله درپی ریزش چاهی قدیمی جان خود را از دست داد

این کارگر نوجوان برای کمک به کارگر دیگری که درون چاه محبوس شده بود وارد آن شد، اما خو نیز گرفتار شد و جان خود را از دست داد.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، کارگری ۱۵ ساله به علت ریزش چاهی قدیمی جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا) این حادثه صبح چهارشنبه، ۱۶ اردیبهشت در یک کارگاه تولید مواد غذایی واقع در اتوبان بهشت زهرا، قلعه حاج‌موسی در استان تهران رخ داد.

سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گفت: « کارگران مشغول حفر چاهی جدید در مجاورت چاه قدیمی بودند که یکی از کارگران در چاهی ۹ متری محبوس شد.»

به گفته ملکی چون دیواره دو چاه نزدیک هم قرار داشت، چاه قدیمی تخریب شد و محتویات آن وارد چاه دوم شد. در پی این حادثه، کارگری  ۴۵ ساله‌ درون چاه گرفتار شد.

پس از این حادثه، کارگری ۱۵ ساله‌ برای کمک به کارگر محبوس وارد چاه شد. ملکی افزود: پس از ورود آتش‌نشانان، وقتی کارگران مشغول بیرون آوردن کارگر اولی بودند، متوجه محبوس شدن کارگر دومی شدند.

وی افزود: آتش‌نشانان بی درنگ وارد چاه شدند و کارگر ۱۵ ساله را نجات داده و به اورژانس تحویل دادند. پس از بررسی علائم حیاتی مشخص شد که این کارگر جوان جان خود را از دست داده است.

شرایط نامساعد شغلی در ایران به مرگ تعداد قابل توجهی از کارگران می انجامد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) سالانه ۲۳۱ هزار نفر بر اثر حوادث شغلی جان خود را از دست می دهند. این درحالی است که سالانه حدود دو میلیون و ۲۰ هزار نفر نیز در اثر ابتلا به بیماری‌های ناشی از کار در کشور جان خود را از دست می‌دهند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.