ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محافظه‌کاران بریتانیا پيشتاز انتخابات پارلمانی شدند

بر اساس نظرسنجی‌های پس از انتخابات پارلمانی بریتانیا، دیوید کامرون، نخست‌وزیر این کشور می‌تواند همچنان در این مقام باقی بماند. اد میلیبند، رقیب او در حزب کارگر شکست سنگینی خورده است.

بر اساس نظرسنجی‌های پس از انتخابات پارلمانی بریتانیا، دیوید کامرون، نخست‌وزیر این کشور می‌تواند همچنان در این مقام باقی بماند. اد میلیبند، رقیب او در حزب کارگر شکست سنگینی خورده است.

دیوید کامرون، نخست‌وزیر بریتانیا می‌تواند همچنان در این مقام باقی بماند.

بر اساس نظرسنجی شبکه‌های بی‌بی‌سی، اسکای و آی‌تی‌وی از رأی‌دهندگان پس از انتخابات، حزب محافظه‌کار، حزب دیوید کامرون، ۳۱۶ کرسی پارلمان بریتانیا را به دست آورده است. این در حالی است که حزب کارگر ۲۳۹ کرسی را کسب کرده است.

این تعداد رأی حزب کارگر بریتانیا بدترین نتیجه این حزب در سه دهه اخیر است.

آخرین نظرسنجی‌های پیش از انتخابات نشان می‌داد که حزب محافظه‌کار ۳۴درصد و حزب کارگر ۳۳درصد، آرا را به دست می‌آورند.

اد میلیبند صبح روز جمعه ۸ ماه مه / ۱۸ ارديبهشت، از شب اعلام این نتیجه به‌عنوان «شب ناامیدکننده» برای حزب خود نام برد و گفت: «ما در انگلستان و ولز، که امیدوار بودیم پیروز شویم رأی لازم را به‌دست نیاوردیم.»

در اسکاتلند ناسیونالیست‌ها افزایش رأی قابل توجهی داشته‌اند. حزب ملی اسکاتلند توانست ۵۸ کرسی از مجموع ۵۹ کرسی اسکاتلند در پارلمان بریتانیا را به خود اختصاص دهد.

داگلاس الکساندر، وزیر خارجه اسکاتلند و مدیر کارزار انتخاباتی حزب کارگر تنها توانست ۱۸ درصد آرا را کسب کند.

بر اساس این نتایج حزب ليبرال‌دموکرات ۱۰ کرسی و حزب ضداروپايی نيز دو کرسی در پارلمان بریتانیا کسب خواهند کرد.

در انتخابات پارلمان بریتانیا هر یک از احزاب برای پیروزی به ۳۲۶ کرسی پارلمان نیاز دارند. اگر هیچیک، این تعداد کرسی را کسب نکند، تصمیم با ملکه بریتانیا خواهد بود که از رهبر حزب دارای اکثریت بخواهد دولتی ائتلافی تشکیل دهد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.