ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ابراز نگرانی در مورد «عبور از روحانی» در انتخابات

روزنامه آرمان نسبت به آن‌چه عبور شماری از احزاب اصلاح‌طلب از حسن روحانی در انتخابات مجلس آينده توصيف کرده، ابراز نگرانی کرد.

روزنامه اصلاح‌طلب آرمان چاپ تهران نسبت به آن‌چه عبور شماری از احزاب اصلاح‌طلب از حسن روحانی، رئيس‌جمهور در انتخابات مجلس آينده توصيف کرده، ابراز نگرانی کرد.

حسن روحانی، رئيس‌جمهور ایران

اين روزنامه، امروز سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت نوشت که نامزدی مهدی کروبی و محسن مهرعليزاده در انتخابات رياست‌جمهوری سال ۱۳۸۴ و ليست جداگانه حزب اعتماد ملی در انتخابات مجلس هشتم باعث شکست اصلاح‌طلبان شده است.

روزنامه آرمان با يادآوری اين پيشينه افزوده چند ماه مانده به انتخابات دهمين دوره مجلس، رسول منتجب‌نيا، قائم مقام حزب اعتماد ملی، «شورای مشورتی اصلاح‌طلبان» را «مسيری انحرافی» ناميده و گويا قصد دارد در انتخابات پيش‌رو با «عبور از روحانی» ليست جداگانه‌ای منتشر کند و باعث شکست دوباره اصلاح‌طلبان شود.

شورای مشورتی اصلاح‌طلبان از شماری فعالان اصلاح‌طلب به رياست عبدالواحد موسوی لاری، وزير کشور دولت محمد خاتمی تشکيل شده است.

اين شورا قصد دارد نامزدهای اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا را در سراسر کشور برای انتخابات مجلس معرفی کند.

روز دوشنبه ۲۱ ارديبهشت نيز خبرگزاری فارس به‌نقل از محمدرضا خاتمی، سخنگوی جبهه مشارکت ایران اسلامی، از احزاب اصلاح‌طلبی که فعالیت آن‌ها در ایران ممنوع اعلام شده، نوشت به‌رغم تفاوت سلیقه‌ها در طیف اصلاح‌طلبان آن‌ها در پپی ارائه لیست واحد در انتخابات مجلس هستند.

دهمين دوره انتخابات مجلس ايران هفتم اسفند ۱۳۹۴ برگزار می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حمید

    دوباره تکرار کردن بعضی‌ اوقات لازم است! در قانون اساسی‌ که با تقلب و جعل تغییر داده شد! ولایت از جمهور مردم دزدیده شد و بطور مطلق به "فقیه"! داده شد!! بدین وسیله، حق تعیین سرنوشت برای خود و وطن را از جامعه گرفتندوا به "فقیه" بطور مطلق دادند! تا وقتی‌ این ظلم وجود دارد هر شرکت در انتصابات این استبداد، بیعت با این ظالمان است! بدانیم حتا وقتی‌ تهدید میکنند که اگر شرکت نکنیم یک آدمکش را میگذارند سر کار!! باید تا احیای حقوق خود به استبداد نه بگوییم! شاد باشید. حمید

  • میررستم فاخری

    اول هفته پیش دوستی از اروپا از طریق اسکایپ با من تماس گرفت و خواست که مشخصات خود را برایش بفرستم تا پول برایم بفرستد. ولی متأسفانه وقتی خواستم مشخصات خود را بنویسم که بفرستم فیسبوک اینجانب در همان لحظه اول از سیستم بکلی خارج شد. بلافاصله فیسبوک جدید با نام دیگری باز کردم که بلکه بتوانم مشخصات خود را بفرستم. ام فقط دو دقیقه فعال شد و اینهم بکلی از سیتم خارج شد و نتوانستم موفق شوم. روزهای بعد نیز دو فیسبوک جدید دیگری باز کردم به همین شکل بود و نتوانستم مشخصات خود را بفرستم. البته این دوست عزیز پول را فرستاده است اما نتوانسته است با اینجانب ارتباط برقرارکند و کد بانکی پول ارسالی را برایم پیام دهد. از آن روز ایشان هیچ نوع فعالیتی در فیسبوک خود نداشته است و این مرا نگران می کند. فیسبوک اصلی اینجانب البته از سه روز پیش دوباره به سیستم باز گشته است و فعال می باشد. اما این وضعیت مبهم و خاموش این دوست عزیز و موردهای دیگر از دوستان فیسبوی اینجانب را دولت ترکیه باید پاسخگو باشد و پاسخگو باشد که چرا نمی خواهد کوچکتری کمکی به من نرسد اما مغرضانه اصرار می کند که به دین دیگری درآیم. چه حماقتی بالاتر از این که یک دولت مسلمان به چنین حماقت خود مصر باشد. اینگار این دولتمردان مسلمان نما بکلی از سیاست و هنر بیگانه اند و هچ نوع آگاهی در هیچ زمینه ای ندارند یا که هنوز بزرگ نشده اند و کودک می باشند. من اینجا در ترکیه پناهجو هستم یا زندانی دولت ترکیه که خودان می برند و مدوزند بدن اینکه به من مربوط بوده باشد درحالیکه از برملا شدن واقعیتهای خودشان هم واهمه دارند؟