ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

درخواست نمایندگان تبریز و اردبیل از حسن روحانی برای پیگیری رخدادهای بازی تراکتورسازی

پیرمؤذن که به نمایندگی از مسعود پزشکیان، رضا رحمانی و سیدمؤید حسینی‌صدر سخن می‌گفت از حسن روحانی که به تازگی به تبریز سفر کرده، خواست تا این مسئله را پیگیری کند.

همزمان با سفر حسن روحانی به تبریز، نمایندگان آذری مجلس شورای اسلامی از او خواستند تا رخدادهای بازی تراکتورسازی و نفت تهران را پیگیری کند.

کمال‌الدین پیرمؤذن نماینده اردبیل در مجلس طی تذکری اعلام کرد: «ماجرای بازی فوتبال در تبریز کار دست آذربایجانی‌ها داد و به غرور ملی و احساسات مردم آذربایجان لطمه وارد کرد.»

پیرمؤذن که به نمایندگی از مسعود پزشکیان، رضا رحمانی و سیدمؤید حسینی‌صدر سخن می‌گفت از حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران که به تازگی به تبریز سفر کرده، خواست تا این مسئله را پیگیری کند.

همزمان میرهادی قره‌سید‌رومیانی، نماینده تبریز نیز خبر داد که مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس، خواستار تشکیل یک «کمیته حقیقت‌یاب» برای بررسی چگونگی پخش این شایعه در ورزشگاه شدند.

جشن کوتاه قهرمانی

در آخرین هفته لیگ برتر فوتبال ایران سه تیم سپاهان اصفهان، ترکتورسازی تبریز و نفت تهران بخت آن را داشتند که قهرمان این دور شوند. در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته آخر لیگ ایران تراکتورسازی و نفت، دو شانس اصلی قهرمانی مقابل یکدیگر قرار گرفتند. این در حالی بود که سپاهان در یک دیدار همزمان دیگر با شکست حریف و مساوی بازی تراکتور و نفت، به قهرمانی رسید.

اما پس از سوت پایان دیدار تیم‌های تراکتورسازی مقابل نفت تهران بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به دور زمین می‌دویدند و از قهرمانی‌شان ابراز خوشحالی می‌کردند.گفته می‌شود از بلندگوی ورزشگاه خبر مراسمی برای تراکتورسازی اعلام شد. هواداران تراکتورسازی به شدت از این موضوع ابراز خوشحالی می‌کردند و وارد زمین چمن مسابقه شدند. همزمان خطوط تلفن همراه و اینترنت نیز از کار افتاد.

اکنون چرایی اطلاع غلط نیمکت تراکتورسازی از نتیجه بازی سپاهان، آن هم در شرایطی که این تیم تا دقیقه ۷۶ مسابقه سه بر یک جلو بود، محل مناقشه بسیار شده است.

در پی این اتفاقات خسارت شدیدی نیز به ورزشگاه تبریز و ماشین‌های اطراف آن وارد شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Faryad

    عملکردمافیا ی دولتی در فوتبال باعث خشکیده شدن فوتبال  از ریشه میشود...... ازکودتا درپرسپولیس  و قلع و قمع فولاد با اخراج معافیها  و.....و نتیجه در اوردنها و حتی  زمانبندی ها   و اخراج اندو و..دروغ برای  قهرمان کردن سپاهان با مربی دولتی اش .....