ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حسن روحانی خواهان پيگيری رويدادهای بازی تراکتورسازی شد

حسن روحانی، رئيس‌جمهور ايران خواهان پيگيری رخدادهای بازی فوتبال بين تيم‌های تراکتورسازی تبريز و نفت تهران شد.

حسن روحانی، رئيس‌جمهور ايران خواهان پيگيری رخدادهای بازی فوتبال بين تيم‌های تراکتورسازی تبريز و نفت تهران شد.

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ايرنا) شامگاه يکشنبه ۲۷ ارديبهشت گزارش داد که روحانی در جلسه هيأت دولت در مورد وقايع ورزشگاه تبريز گفته: «موضوع را مورد رسيدگی دقيق و جدی قرار دهد و در صورت ثبوت تخلف يا تقصير، برخورد جدی مديريتی صورت پذيرد.»

روز گذشته و در آستانه سفر حسن روحانی به تبريز، نمايندگان آذری مجلس شورای اسلامی از او خواسته بودند تا رخدادهای بازی تراکتورسازی و نفت تهران را پيگيری کند.

در آخرين هفته ليگ برتر فوتبال ايران سه تيم سپاهان اصفهان، ترکتورسازی تبريز و نفت تهران بخت آن را داشتند که قهرمان اين دور شوند. در يکی از حساس‌ترين ديدارهای هفته آخر ليگ ايران تراکتورسازی و نفت، دو شانس اصلی قهرمانی مقابل يکديگر قرار گرفتند. اين در حالی بود که سپاهان در يک ديدار همزمان ديگر با شکست حريف و مساوی بازی تراکتور و نفت، به قهرمانی رسيد.

اما پس از سوت پايان ديدار تيم‌های تراکتورسازی مقابل نفت تهران بازيکنان تيم فوتبال تراکتورسازی تبريز به دور زمين می‌دويدند و از قهرمانی‌شان ابراز خوشحالی می‌کردند. گفته می‌شود از بلندگوی ورزشگاه خبر مراسمی برای تراکتورسازی اعلام شد. هواداران تراکتورسازی به شدت از اين موضوع ابراز خوشحالی می‌کردند و وارد زمين چمن مسابقه شدند. همزمان خطوط تلفن همراه و اينترنت نيز از کار افتاد.

اکنون چرايی اطلاع غلط نيمکت تراکتورسازی از نتيجه بازی سپاهان، آن هم در شرايطی که اين تيم تا دقيقه ۷۶ مسابقه سه بر يک جلو بود، محل مناقشه بسيار شده است.

در پی اين اتفاقات خسارت شديدی نيز به ورزشگاه تبريز و ماشين‌های اطراف آن وارد شده است.

در همين حال منابع خبری گزارش داده‌اند که در آستانه سفر روحانی به تبريز، بنرها و تصاوير رئيس‌جمهور ايران از سوی افراد ناشناس پاره شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.