ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نشست بين‌المللی درباره عراق و سوریه دوم ژوئن در پاريس

فرانسه اعلام کرد که یک نشست بین‌المللی با حضور جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا درباره وضعیت عمومی عراق و سوریه در پاریس برگزار خواهد شد.

فرانسه اعلام کرد که در تاریخ ۲ ژوئن / ۱۲ خرداد یک نشست بین‌المللی با حضور جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا درباره وضعیت عمومی عراق و سوریه در پاریس برگزار خواهد شد.

استفان لو فول، سخنگوی دولت فرانسه

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، استفان لو فول، سخنگوی دولت فرانسه در نشست رسانه‌ای پس از جلسه هیأت دولت این کشور، خبر برگزاری نشست بین‌المللی را به‌نقل از لوران فابیوس، وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد.

استفان لو فول گفت دولت فرانسه در نظر دارد مواضع خود را مبنی بر پیش بردن سیاستی در عراق که همه جناح‌های سیاسی این کشور را در بر بگیرد، به‌طور روشن به نخست‌وزیر و دولت عراق ابلاغ کند.

این تصمیم کمی پس از آن گرفته شده که نیروهای «دولت اسلامی» (داعش) شهر استراتژیک رمادی در ۱۰۰ کیلومتری بغداد را فتح کردند.

نیروهای ارتش عراق با کمک‌های شبه‌نظامیان قدرتمند شیعه از روز چهارشنبه خود را برای حمله به نیروهای داعش و بازپس‌گیری رمادی آماده می‌کنند. آن‌ها می‌خواهند پیش از تثبیت و قدرت‌گیری داعش در رمادی این شهر را پس بگیرند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.