ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

صدا و سيما: در پخش تيزرهای سينمايی هیچ کوتاهی نکرده‌ایم

سازمان صدا و سیما درباره انتقادهایی که به این سازمان در مورد پخش پیش‌پرده‌ فیلم‌های سینمایی می‌شود می‌گوید این سازمان نه تنها کوتاهی نکرده بلکه در این زمینه بیشترین سهم را داشته است.

مديرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما درباره انتقادهایی که به این سازمان در مورد پخش پیش‌پرده‌ فیلم‌های سینمایی می‌شود می‌گوید این سازمان نه تنها کوتاهی نکرده بلکه در این زمینه بیشترین سهم را داشته است.

داوود نعمتی انارکی: برای حمايت از صنعت سينما از خطوط قرمز تبليغاتی تلويزيونی هم گذشته‌ايم.

به‌گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، داوود نعمتی انارکی، مديرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما گفت این سازمان نسبت به ديگر رسانه‌ها بيشترين سهم را در معرفی توليدات سينمايی داشته است.

او سهم تبليغات فيلم‌های سينمايی داخلی در صدا و سیما را «چشمگير و بالا» دانست و گفت: «برای حمايت از صنعت سينما از خطوط قرمز تبليغاتی تلويزيونی هم گذشته‌ايم.»

چندی پیش تلویزیون دولتی ایران از پخش پیش‌پرده فیلم «استراحت مطلق»، تازه‌ترین ساخته عبدالرضا کاهانی به این دلیل که این فیلم حاوی پیام مورد نظر مسئولان صدا و سیما نیست سر باز زد. پس از آن دست‌اندرکاران این فیلم از طریق شبکه‌های اجتماعی از مردم خواستند با انتشار عکس‌هایی با مضمون «استراحت مطلق تبلیغات تلویزیونی ندارد» به تلویزیون دولتی ایران اعتراض کنند.

با این حال، مديرکل روابط عمومی صدا و سيما درباره اين که این سازمان حکومتی برای پخش آگهی برخی فيلم‌ها تبعيض قائل می‌شود، گفت: «چنين موضوعی صحت ندارد، آگهی‌های فيلم‌ها پخش شده‌اند و ممکن است فقط تعداد معدودی به دلايل کارشناسی و رعايت نکردن برخی از استانداردهای پخش و نيز پرداختن به موضوعاتی که مبتلا به اقليت محدودی از جامعه است، قابليت تبليغ از رسانه ملی را نداشته باشند.»

او توضیح نداد که منظورش «موضوعات مبتلا به اقليت محدودی از جامعه» چیست.

داوود نعمتی انارکی در این مورد که برخی از دست‌اندرکاران سينما معتقدند بايد آگهی فيلم‌ها از شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان پخش شوند، گفت: «چنين موضوعی وجاهت قانونی ندارد و اين تصور که با پخش آگهی‌ها از شبکه‌های ماهواره‌ای کمکی به صنعت سينما می‌شود، تصور درستی نيست.»

این در حالی است که با محدودیت تبلیغ فیلم «استراحت مطلق» از تلویزیون دولتی ایران، شبکه «جم تی وی»، از شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان، تیزر این فیلم را در پرببینده‌ترین ساعت روز، در بین سریال ترکی «فاطما گل» پخش کرد و این فیلم در مدت اندکی بیش از یک میلیارد تومان فروش کرد.

در پی آن محمدرضا فرجی، مدیرکل سینمای حرفه‌ای روز دوشنبه ۲۸  اردیبهشت‌ماه با ابلاغ بخشنامه‌ای به کلیه دفاتر تهیه و پخش فیلم سینمایی اعلام کرد که پخش پیش‌پرده‌های سینمایی در شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان غیرقانونی است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.