ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۴۷ زن و ۴۲ مرد به اتهام شرکت در پارتی شبانه بازداشت شدند

۴۷ زن و ۴۲ مرد به اتهام برگزاری پارتی‌های شبانه در شهرستان پرديس استان تهران بازداشت شدند.

۴۷ زن و ۴۲ مرد به اتهام برگزاری پارتی‌های شبانه در شهرستان پرديس استان تهران بازداشت شدند.

روزنامه شهروند، امروز چهارشنبه ششم خرداد خبر داده که اين ۸۹ تن از طريق شبکه‌های اجتماعی موبايلی مانند وايبر، واتس‌آپ، لاين، تانگو و اينستاگرام يکديگر را برای پارتی‌های شبانه در شهرستان پرديس دعوت می‌کردند.

پليس می‌گويد هنگام بازداشت اين افراد، «چهار ليتر مشروبات الکلی کشف شده است.»

اتهام اين افراد «رابطه نامشروع و شرب خمر» اعلام شده و برای دو متهم اصلی پرونده افزون بر اين اتهامات، «برپايی مرکز فساد نيز تفهيم اتهام شده است.»

حيدر فتاحی، دادستان پرديس در اين‌باره گفته شهرستان پرديس با توجه به داشتن «مناطق بکر و سرسبز و وجود باغ‌های زياد» شرايط ويژه‌ای دارد که باعث شده است برخی افراد با «سوءاستفاده» از اين موقعيت به احداث باغ‌ها يا اجاره آن‌ها به بهانه برگزاری جشن اقدام کرده و از اين موقعيت «به بدترين شکل ممکن» بهره‌برداری کنند و نيمه‌های شب دختران و پسران بدون هيچ‌گونه «رابطه محرميتی» در محل حاضر می‌شدند و به رقص و پايکوبی می‌پرداختند.

در ايران سال‌هاست که مهمانی‌های شبانه مورد حمله نيروهای انتظامی و سپاه قرار می‌گيرد. دی‌ماه سال گذشته نيز نيرو‌های بسيج با حمله به يک جشن در مشهد ۸۴ نفر را بازداشت و تحويل مقام‌های قضايی دادند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Majid

    امید: «حزب الله» بر طبق کلام خالق یکتا در قرآن بر گروهی نامگذاری شده که ایمان قلبی دارند و نه عنوانی  و نه حرفی چون مسلمان و شهید و غیره (آیه ۲۲ از سوره ۵۸). شناسایی رستگاران در این حزب فقط و فقط ذر احاطه علم خدای عالمیان است و نه احدی دیگر. اما شیطان و اولیای او هیچ ترس و نگرانی از اینکه خود را از سر خود حزب اللهی نامند ندارند که جایگاه خود را که در کنار اعضای دیگر حزب شیطان در جهنم  است را بخوبی میدانند.    

  • Sam

    در این جامعه مردم به خود اجازه میدهند در سبک زندگی یکدیگر دخالت کنند. همچنین می پذیرند که دیگران هم برای آنان تایین تکلیف کنند. حال دولت که بر مردم کنترل دارد,در سطح گسترده تر چنین میکند. واقعا آیا نفس فضولی کردن یک عمل غیر اخلاقی نیست؟ جالب اینکه همین حکومت امور وحشتناکی چون خشونت به کودکان را امر خصوصی  می‍پندارد ولی مهمانی و معاشرت را به قول خودش "منافی عفت عمومی". اینجا ایران است جایی که همه چیز وارونه شده.

  • omid

    داشتن 4 لیتر شراب فساد هست که هیچ آسیبی به کسی نمیرساند در حالیکه اختلاس و دزدی میلیاردها دلار در روز روشن هیچ اهمیتی برای آقایان و خانمهای حزب اللهی ندارد