ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عملیات نجات بازماندگان حادثه غرق شدن کشتی چینی ادامه دارد

در پی غرق شدن یک کشتی چینی با ۴۵۸ سرنشین عملیات بزرگ نیروهای امدادرسان همچنان ادامه دارد. تاکنون تنها ۱۲ نفر نجات یافته‌اند.

در پی غرق شدن یک کشتی چینی با ۴۵۸ سرنشین عملیات بزرگ نیروهای امدادرسان همچنان ادامه دارد. تاکنون تنها ۱۲ نفر نجات یافته‌اند.

سه هزار نیروی امدادرسان برای نجات مسافران این کشتی در محل حادثه حاضر شده‌اند.

در مجموع سه هزار نیروی امدادرسان و بيش از ۵۰ کشتی و قايق در هوای نامناسب برای نجات مسافران این کشتی در محل حادثه حاضر شده‌اند.

اين کشتی با نام «ستاره شرقی» از نانجينگ مرکز استان جيانگسو عازم چونکينگ در جنوب غربی اين کشور بود که دوشنبه شب در رودخانه يانگ تسه بر اثر طوفان دريايی و بدی آب و هوا، غرق شد.

احتمال می‌رود افراد بسیاری هنوز در کشتی زنده‌اند و در انتظار کمک به‌سر می‌برند. ۱۲ ساعت پس از حادثه، تلويزيون دولتی چين گزارش داد که امدادگران از بدنه کشتی سر و صدا و فریاد کمک شنیده‌اند.

در میان نجات‌یافتگان کاپیتان کشتی نیز دیده می‌شود. خبرگزاری اسپوتنيک روسیه گفته است مقامات پليس چين کاپيتان و یک مهندس ارشد کشتی «ستاره شرقی» را برای بازجویی در مورد دلایل وقوع این حادثه بازداشت کرده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.