ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تبادل آتش بين ارتش اسرائيل و فلسطينی‌ها در نوار غزه

شب گذشته، شنبه ۶ ژوئن / ۱۶ خرداد برای سومين بار در طول کمتر از دوهفته، بين نيروهای مسلح فلسطينی و ارتش اسرائيل تبادل آتش صورت گرفت.

شب گذشته، شنبه ۶ ژوئن / ۱۶ خرداد برای سومين بار در طول کمتر از دو هفته، بين نيروهای مسلح فلسطينی و ارتش اسرائيل تبادل آتش صورت گرفت.

به‌گزارش خبرگزاری آلمان، ارتش اسرائيل اعلام کرد که نيروهای فلسطينی از مکانی در شمال نوار غزه موشکی را به سمت مناطق اسرائيلی شليک کردند و نيروهای اسرائيل به آن پاسخ دادند و مرز در بخش صحرايی بسته شد.

در درگيری جديد کسی زخمی نشد اما اين نگرانی وجود دارد که اين تبادل آتش به بحران و جنگ جديد بين اسرائيل و نيروهای حماس منجر شود.

يک گروه تندرو فلسطينی طرفدار «دولت اسلامی» (داعش) اعلام کرد اين موشک‌ها را به‌سوی اسرائيل شليک کرده است. حماس با گروه‌های سلفی فلسطينی مخالف است و در درگيری‌ای که با آن‌ها داشت يکی از اعضای گروه سلفی کشته شد.

در جنگ ۵۰ روزه تابستان سال گذشته بين ارتش اسرائيل و فلسطينی‌ها بيش از ۲۲۰۰ فلسطينی و ۷۰ اسرائيلی کشته شدند. از پايان ماه اوت سال گذشته آتش‌بسی نامحدود بين فلسطينی‌ها و اسرائيل برقرار شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.