ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نمایشگاه نقاشی خواهران دانش‌ آموز افغان در تهران

نقاشی‌های آبستره و انتزاعی بلقیس، سکینه و نرگس محمدی

نمایشگاه نقاشی‌ سه خواهر نوجوان افغان که ساکن گرم‌دره در استان البرز ایران‌اند، تا ۲۳ خردادماه فرهنگسرای ملل تهران برپا خواهد بود.

نقاشی‌های آبستره و انتزاعی بلقیس – ۱۵ ساله، سکینه – ۱۴ ساله و نرگس محمدی ۱۴ ساله توجه مریم یگانه، دبیر هنر مدرسه محل تحصیل این دختران را جلب کرد و این معلم تصمیم گرفت که کارهای هنری این سه نوجوان را به جامعه هنری ایران معرفی کند.

یگانه به روزنامه شرق می‌گوید که دلیل اصلی تلاشش برای برگزاری این نمایشگاه به غیر از معرفی استعداد ویژه این خواهران این بوده که بلقیس، سکینه، نرگس و خانواده‌شان با فروش این آثار نسبت به هنر امیدوارتر شوند و بتوانند در ادامه، هزینه‌های تحصیل و خرید وسایل نقاشی را تأمین کنند.

پیش از برپایی این نمایشگاه، بلقیس، سکینه و نرگس به معلم هنرشان گفته بودند که به دلیل مشکلات مالی باید ترک تحصیل کنند و قادر به پرداخت شهریه دبیرستان محل تحصیل‌شان نیستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حسین

    آفرین خیلی بااستعداد هستند.