ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

روحانيان خطاب به رهبر ايران: مانع ورود زنان به ورزشگاه‌ها شويد

شماری از طلبه‌های ایران از آیت‌الله خامنه‌‌ای خواسته‌اند تا جلوی «سيل بنيان‌کن تهاجم فرهنگی» بگیرد. آنها از رهبر ایران و مراجع تقليد خواسته‌اند تا «مدافع شريعت ناب محمدی» باشند.

شماری از روحانيان در نامه‌ای به آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی و مراجع تقليد خواهان جلوگيری از ورود زنان به ورزشگاه‌ها شدند.

به گزارش روزنامه جمهوری اسلامی، اين روحانيان از حضور زنان به ورزشگاه‌ها به عنوان «فتنه آخرالزمان» ياد کرده‌اند و از رهبر جمهوری اسلامی خواسته‌اند تا جلوی آنچه را که «سيل بنيان‌کن تهاجم فرهنگی» ناميده‌اند، سد کند.

اين افراد همچنين از آيت‌الله خامنه‌ای و مراجع تقليد خواسته‌اند تا «مدافع شريعت ناب محمدی» باشند.

به دنبال اعلام شهيندخت مولاوردی، معاون رياست‌جمهوری ايران در امور زنان و خانواده در خصوص تصويب ورود زنان به ورزشگاه‌ها، فشار و تهديد تندروهای مذهبی برای جلوگيری از اجرای اين مصوبه آغاز شده است.

هفته گذشته اطلاعيه‌ای در تهران توزيع شد که «امت حزب‌الله» را به «مقابله خونين» با حضور زنان در ورزشگاه آزادی تهران فرا خواند.

اين اطلاعيه زنانی را که خواهان حضور در ورزشگاه و تماشای مسابقات هستند، «زنان هرزه» ناميده و تهديد کرده که «امت حزب‌الله» روز ۲۹ خرداد پيش از آشکار شدن «فحشای زنان هرزه»، در ۲۹ خرداد به‌پا می‌خيزد.

مولاوردی گفته زنان به عنوان تماشگر می‌توانند در مسابقات ليگ جهانی واليبال که از ۲۹ خرداد در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود، حضور داشته باشند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • درسا از اصفهان

    ای بانوی ایران زمین به خداوند سوگند روان ازرده تو از ان بی خردان وخود کامگان ( رژیم دژخیم و بیگانه اسلامی) درک می کنیم . وتو ای بانوی ایرانی بدان که مردم ازادی خواه ایران زمین این بی دادگری رژیم بیگانه اسلامی را ناروا و شکست یافته می دانند و باور ها ی داعشی رژیم بیگانه اسلامی و بی خرد را ناپسند و ناروا می دانند. بیخردان و خودکامگان بدادند که بانوی ایرانی هر دیوار ناروا و بد سرشت را خواهد شکست و پیش به سوی ازادی خواهد رفت. و زنان و مردان ایرانی باید از حقوق بانوی ایرانی پشتیانی کنند. هر زن ایرانی باید به دانشگاه برود. باید به انتخابات مجلس نمایشی و فرمایشی که قوانین ضد زن و کودکان می گذارد نه گفت. هر خانواده ایرانی باید نام های ایرانی به روی فرزندان بگذارد و نام های بیگانه اسلامی را به به گذشته بسپارد.

  • mansour piry khanghah

    نقاب دارد و دل را به جلوه آب کند نعوذ و باللهّ اگر جلوه بی نقاب کند فقیه شهر به رفع حجاب مایل نیست چرا که هرچه کند حیله در حجاب کند چو نیست ظاهر قرآن به وفق ِ خواهش او رود به باطن و تفسیر ناصواب کند از او دلیل نباید سؤال کرد که گرگ به هر دلیل که شد برّه را مُجاب کند کس این معمّا پرسید و من ندانستم هرآنکه حل کند آن را به من ثواب کند به غیر ملت ایران کدام جانور است که جفت ِ خود را نادیده انتخاب کند؟ کجاست همّت ِ یک هیأتی ز پردگیان که مردوار ز رخ پرده را جواب کند؟ نقاب بر رخ ِ زن سدّ باب ِ معرفت است کجاست دست ِ حقیقت که فتح ِ باب کند بلی نقاب بود کاین گروه ِ مُفتی را به نصفِ مردم ِ ما مالک الرقاب کند به زهد ِ گربه شبیهست زُهدِ حضرت ِ شیخ نه بلکه گربه تشبّـــُه به آن جناب کند ....... زمن مترس که خانم ترا خِطاب کنم از او بترس که همشیره ات خطاب کند! .... به دست ی کس نرسد قرص ِ ماه در دل ِ آب اگرچه طالب ِ آن جهدِ بی حساب کند تو نیز پردهء عصمت بپوش و رُخ بفُروز بِهـِل که شیخ ِ دَغا عو عو ِ کِلاب کند به اعتدال از این پرده مان رهایی نیست مگر مساعدتی دست ِ انقلاب کند زهم بدرّد این ابر های تیرهء شب وثاق و کوچه پر از ماه و آفتاب کند.

  • Majid

    رهنمود رهبر: تمام مملکت  شود چراگاه!  مراجع تقلید همگی چوپان آن و ملت گوسفند مانند ایران گوسفندهای آن از زن و مرد! ایول!

  • مهری

    آخوندها همیشه از زمانه عقب بودند همین خمینی که امروز با دروغ اصلاح طلبان چهره ایی امروزی پیدا کرده در زمانه ای که شاه میخواست به زنان حق رای بدهد نامه نوشت که رای دادن زنان مخالف شریعت اسلام است. دلگیرم از خودم و مردم که به این تحجر و عقب ماندگیِ حاکمان رضایت دادیم و در هر انتخابات و رای گیری به دنبال یک آخوند یا آخوند زاده یا نوچه ی آخوند راه میفتیم غبطه میخورم به اونایی که تونستن از این مملکت پوسیده فرار کنن ، ایران نابود شده مدتهاست ایران تموم شده :(

  • neda

    روحانی به روحانیان متحجر: چشم. اطاعت میشود!

  • nader

    چه بلاهایی بر سر زنان ایرانی میاورند؟ یک روز اسید میپاشند... یکروز از ماشین  پلیس شان برهنه بخیابان فراری میدهند... یکروز در زندان اوین با چوب بسرش میزنند و میکشند... یکروز در خانه را میشکند و بزندان اوین میبرند ...  یکروز بعد از تجاوز مثل داعشیها پرتش میکنند پایین .....

  • روزبه

    مردم به روحانیون و خود رهبر : لطفا دست از سر مردم بردارید و شر خود را از سر مردم کم کنید.

  • hamid

    این ظالمان مثل هر مستبدی زن ستیزند! در استبداد سیاه ولایت مطلقه فقیه! بر روی زنان اسید میپاشند! در تصمیمگیری برای ادارهٔ امور خود از پوشیدن لباس‌, ازدواج‌, تحصیل‌, بچه دار شدن‌, شغل و حرفه و تصمیم گیری برای سرنوشت کشور محرومند! البته که رفتن و دیدن مسابقات یک حق طبیعی است اما بقیه حقوق را فراموش نکنیم که آن حقوق انسانیت را تعریف میکنند! شاد باشید. حمید