ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«وفا»، مرکز نگهداری حیوانات بی‌سرپناه در ایران

در سال‌های اخیر حساسیت و

در سال‌های اخیر حساسیت و آگاهی نسبت به شیوه رفتار اخلاقمند با حیوانات در ایران افزایش یافته است. یکی از موضوع‌های بحث‌برانگیز و اعتراض‌آمیز کشتار دست جمعی سگ‌های ولگرد به‌وسیله تزریق اسید در شیراز بود که منجر به تجمع‌های اعتراضی در چند شهر ایران شد.

دوازده سال پیش کانون دوستداران حیوانات توسط فاطمه معتمدی تشکیل شد. این کانون اولین مرکز خیریه نگهداری از حیوانات بی‌سرپناه را با نام «پناهگاه وفا» در شرق شهر جدید هشتگرد راه‌اندازی کرد.

در این مرکز حدود هفتصد سگ آسیب‌دیده و بی‌سرپناه نگهداری می‌شوند. این مجموعه دارای امکاناتی چون اتاق جراحی، اتاق بعد از جراحی و محلی برای قرنطینه سگ‌های تازه وارد است. هزینه‌های این کانون از طریق کمک‌های مردمی تأمین می‌شود و افراد داوطلب نیز در کنار پرسنل اصلی فعالیت می‌کنند.

تمام این سگ‌ها امکان واگذاری به افراد متقاضی را دارند. پس از واگذاری حیوانات، داوطلبان یا مسئولان مرکز "وفا" به‌طور مرتب به محل نگهداری‌شان سر می‌زنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • فرح طاهری

    تماس با ما مديريت كانون دوستداران حيوانات و پناهگاه وفا: لطفآ بین ساعت های ۸ صبح الی۸ شب، هر روز هفته به غیر از جمعه ها با خانم قدرتی تماس بگیرید. سپاسگزاریم. خانم گلناز قدرتی: 09123092923 آقای علی ثانی: 09125504590 برای دریافت اطلاعات در زمینه قبول سرپرستی سگ های وفا در داخل ایران میتوانید همه روزه از ساعت 9:00 بامداد تا 17:00 شامگاه با خانم زرین تماس بگیرید ویا روزهای جمعه از ساعت 13:00 تا 16:00 از پناهگاه دیدن فرمایید. خانم زرین: 09391057610 نشاني پست الكترونيكي : info@CAL.ir یا info@VafaShelter.com پست: آقای علی‌ ثانی‌، صندوق پستی شماره: ۱۶۹-۱۶۴۱۵ تهران ، ایران بازدید از پناهگاه تنها در روزهای جمعه از ساعت 10:00 تا 16:00 امکان پذیر است. همچنین میتوانید پیش از آمدن به پناهگاه وفا از طریق تلفن یا پیامک با خانم قدرتی هماهنگی فرمایید. نشاني پناهگاه وفا: شهر جديد هشتگرد، جاده كوشك زر، روبروي ساختمانهاي مجتمع مسكوني كاركنان اداره برق، جاده خاكي.

  • فرح طاهری

    با سپاس از فردی که این گزارش ویدیویی را تهیه کرده و متاسفانه نامش را عنوان نکرده است. از اینکه وفا، اولین پناهگاه حیوانات در ایران مورد توجه واقع شده، باعث خوشحالی همه دوستداران حیوانات است. برای تهیه گزارش ویدیویی و داشتن اطلاعات دقیق در مورد پناهگاه وفا در هشتگرد لطفا با خانم قدرتی مسئول روابط عمومی تماس بگیرید. اطلاعات بیشتر در مورد آدرس پناهگاه، تلفن و ایمیل تماس، نحوه ی کمک و یا پذیرش سگ های وفا را در سایت پناهگاه ببینید. Website: Vafa Animal Shelter Facebook: https://www.facebook.com/pages/Vafa-Animal-Shelter/212270544782 Instagram: https://instagram.com/official_vafa_animal_shelter/ همچنین پناهگاه وفا شعبه ای در قزوین افتتاح کرده است. دوستان حامی حیوانات از صفحه این پناهگاه در فیس بوک می توانند دیدن کنند . https://www.facebook.com/profile.php?id=345321802298025&fref=ts

  • شيدوش

    با سلام و درود خدمت شما خواهشمنداست در اين گونه موارد ادرس اين مراكز بهمراه تلفن و ادرس سايت در صورت داشتن و راههاي كمك به اينگونه مراكز مردمي قيد گردد