ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزیر کشور در روز مبارزه با مواد مخدر: ۹۷ درصد جامعه ايران «پاک» است

عبدالرضا رحمان فضلی در همايش

عبدالرضا رحمان فضلی در همايش روز مبارزه با مواد مخدر گفت که ۹۷ درصد جامعه ايران «پاک و سالم» هستند.

خبرگزاری تسنیم به نقل از عبدالرضا رحمان فضلی، وزير کشور ايران گزارش داد ميزان شيوع مواد مخدر سنتی در ايران ۵۰ درصد ميانگين جهانی آن است.

او دبير کلی ستاد مبارزه با مواد مخدر را هم بر عهده دارد، گفته « امروز بيش از ۹۰ تن مواد مخدر در ايران امحاء می‌شود.»

وزير کشور ايران در سخنرانی‌اش با اشاره به اينکه افغانستان، در همسايگی ايران ۸۰ درصد مواد مخدر سنتی دنيا را توليد می‌کند، از جامعه بين‌الملل به خاطر عدم همکاری با تهران برای مبارزه و کشف مواد مخدر انتقاد کرد.

اسفند سال گذشته نیز رحمانی فضلی گفته بود که گردش مالی حمل و نقل و مصرف مواد مخدر در ایران به ۲۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد. این رقم دو سوم بودجه عمرانی کشور است.

ایران می‌گوید بودجه تأمین امنیت مرزی را ۱۷ برابر کرده و به‌منظور جلوگیری از قاچاق مواد مخدر برای انسداد مرزها از احداث دیوار بتنی، حفر کانال و کشیدن سیم خاردار استفاده خواهد کرد.

بر اساس آمارهایی که توسط مقامات حکومتی در ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران ارائه شده است، یک میلیون و ۳۲۵ هزار نفر در ایران مصرف‌کننده مواد مخدر هستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.