ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«فروش دستمال‌های اعتيادآور در تهران»

مجيد ابهری، آسيب‌شناس اجتماعی از فروش «دستمال‌های مرطوب‌کننده اعتيادآور» در تهران خبر داده و گفته که این دستمال‌ها به مواد مخدر صنعتی آلوده است.

مجيد ابهری، آسيب‌شناس اجتماعی از فروش «دستمال‌های مرطوب‌کننده اعتيادآور» در تهران خبر داده و گفته که این دستمال‌ها به مواد مخدر صنعتی آلوده است.

ابهری امروز دوشنبه هشتم تير به خبرگزاری مهر گفت که با توجه به گسترش مبارزه «پليس مبارزه با مواد مخدر» با قاچاقچيان، مافيای مواد مخدر «تاکتيک‌های خود را عوض کرده» و اقدام به توليد و عرضه اقلام جديد مانند دستمال کاغذی مرطوب‌کننده برای رفع خستگی پوست کرده است.

به گفته اين آسيب‌شناس، اين دستمال‌ها که توسط فروشندگان زن در اتوبوس‌ها، مترو و اماکن پر تردد عرضه می‌شود، «عاليا» نام دارد.

ابهری افزوده: «اين دستمال‌ها بعد از دو بار استفاده، اعتياد ايجاد می‌کند و دارای مواد مخدر "السی من" از مشتقات آمفتامين هستند.»

دستمال‌های مرطوب‌کننده «عاليا» در بسته‌های ۱۰ عددی و بين ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان فروخته می‌شود.

به‌گفته ابهری، «در گذشته مافيای مواد مخدر به شکل‌های آدامس و شکلات اقدام به عرضه مواد مخدر می‌کردند که شناسايی و معرفی شده و با شکست مواجه شدند ولی اين بار با عرضه اين دستمال‌ها قصد آلوده‌سازی دختران و زنان جوان را دارند.»

چند سالی است که بسياری از مواد اعتيادآور به نام مواد غذايی به بازار ايران می‌رسند. اين دسته از مواد، در بسته‌بندی مواد خوراکی با عکس‌ هنرپيشه‌های هندی و پاکستانی به شکل آدامس، پاستيل و پودرهايی با طعم نعنا و خوش‌بوکننده دهان وارد می‌شوند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.