ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پدرو آلمودوار؛ تهیه‌کننده فیلم آینده اصغر فرهادی در اسپانیا

اصغر فرهادی، برنده جایزه اسکار قرار است به‌زودی هفتمين فيلم سينمايی خود را در ايران کليد بزند و سپس در سال آینده فیلمی با تهیه‌کنندگی آلمودوار، کارگردان اسپانیایی در اسپانیا بسازد.

اصغر فرهادی، فیلمساز ایرانی برنده جایزه اسکار قرار است به‌زودی هفتمين فيلم سينمايی خود را در ايران کليد بزند و سپس در سال آینده فیلمی با تهیه‌کنندگی پدرو آلمودوار، کارگردان اسپانیایی در اسپانیا بسازد.

اصغر فرهادی در کنار آنجلینا جولی، بازیگر و کارگردان سینما و پدرو آلمودوار، فیلمساز اسپانیانی در جریان معرفی نامزدهای جایزه گلدن گلوب در ژانویه ۲۰۱۲

وب‌سایت خبرآنلاین، روز دوشنبه هشتم تیرماه نوشته است فیلمبرداری جدیدترین فیلم اصغر فرهادی بر اساس يکی از طرح‌های نوشته شده‌اش به‌زودی در ايران آغاز خواهد شد. این سایت جزئیات بیشتری از این فیلم فرهادی منتشر نکرده است.

بر اساس این گزارش پروژه بعدی اصغر فرهادی بین‌المللی است و مهرماه سال ۱۳۹۵ (اکتبر سال ٢٠١۶) فیلمبرداری آن در اسپانیا آغاز خواهد شد.

مهرماه سال گذشته روزنامه سینمایی «بانی فیلم» اعلام کرد که کمپانی فرانسوی «ملکه کوچک» با مديريت توما لانگمن این فیلم فرهادی را تهیه خواهد کرد اما اکنون گفته شده که قرار است الکساندر ماله‌گی، مدير کمپانی «ممنتو» فرانسه که تهيه فیلم «گذشته» فرهادی را نيز بر عهده داشت و پدرو آلمودوار، فيلمساز شهير اسپانيايی، به‌طور مشترک فيلم جديد اين کارگردان ایرانی را تهيه خواهند کرد.

هنوز موضوع فیلم اصغر فرهادی که قرار است در اسپانیا ساخته شود معلوم نیست اما در برخی از وب‌سایت‌های ایرانی گفته‌شده این فیلم در مورد يک ايرانی است، ماجرایی پلیسی جنایی دارد، به زبان اسپانیایی و انگلیسی است و بازیگران آن نیز آمريکايی و اسپانيايی هستند.

آخرین فیلم اصغر فرهادی با نام «گذشته» نخستین فیلم او بود که در خارج از ایران ساخته شد. این فیلم با بازی برنیس بژو، علی مصفا و طاهر رحیم نامزد جوايز گلدن گلوب و سزار شد و جايزه بهترين بازيگر زن جشنواره کن را از آن برنيس بژو کرد. «گذشته» در فرانسه نزديک به يک ميليون نفر تماشاگر داشت.

پیش از آن فرهادی با فیلم «جدايی نادر از سيمين» برای نخستين بار جوايزی چون اسکار و گلدن گلوب را برای سينمای ايران به ارمغان آورد. در این فیلم لیلا حاتمی، پیمان معادی، شهاب حسینی و ساره بیات بازی داشتند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.