ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دستگیری مظنونان بیشتر در پیوند با حمله تروریستی در تونس

شش روز پس از حمله تروریستی به شهر ساحلی «سوسه» در شمال شرق تونس، مظنونان بیشتری در این رابطه دستگیر شدند. هنوز روشن نیست چند نفر بازداشت شده‌اند.

شش روز پس از حمله تروریستی به شهر ساحلی «سوسه» در شمال شرق تونس، مظنونان بیشتری در این رابطه دستگیر شدند. هنوز روشن نیست چند نفر بازداشت شده‌اند.

برخی رسانه‌های تونس از بازداشت ۱۲ نفر خبر داده‌اند. دولت تونس گفته است هشت نفر از مظنونان با عاملان حمله تروریستی به سوسه «ارتباط مستقیم» داشته‌اند. مقامات دولتی می‌گویند آن‌ها در پایگاه‌های تروریستی در لیبی آموزش دیده‌اند. حتی دانشجویی که عامل اصلی این حمله بود در آن‌جا آموزش دیده بود.

روز جمعه گذشته یک دانشجو در ساحل سوسه به روی توریست‌های خارجی آتش گشود و ۳۸ نفر، از جمله ۲۷ گردشگر بریتانیایی و دو گردشگر آلمانی را کشت. این تروریست بعد توسط پلیس کشته شد. نخستین بازداشت‌ها پس از ترور صورت گرفت.

گروه «دولت اسلامی» (داعش) مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

حمله تروریستی به شهر توریستی سوسه دومین حمله از این دست در سال جاری میلادی در تونس بود.

در ۱۸ مارس جاری میلادی / ۲۷ اسفندماه سال گذشته خورشیدی، تروریست‌ها به موزه ملی باردو در شهر تونس، پایتخت جمهوری تونس، حمله کردند و به روی گردشگران آتش گشودند. ۲۱ گردشگر خارجی و یک مأمور پلیس در این حمله کشته شدند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.