ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کشته شدن یک نوجوان فلسطینی به دست یک سرباز اسرائیلی

یک سرباز اسرائیلی به روی یک نوجوان فلسطینی شلیک کرد و او را کشت. این نوجوان در جریان یک تجمع با پرتاب سنگ به سوی خودروی نظامی سربازان اسرائیلی آن‌ها را برانگیخت.

یک سرباز اسرائیلی به روی یک نوجوان فلسطینی شلیک کرد و او را کشت. این نوجوان در جریان یک تجمع با پرتاب سنگ به سوی خودروی نظامی سربازان اسرائیلی آن‌ها را برانگیخت.

تجمع اعتراضی فلسطینی‌ها در رام‌الله ـ درگیری در کرانه غربی رود اردن

خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) اعلام کرد که این نوجوان ۱۷ ساله صبح جمعه ۳ ژوئيه / ۱۲ تيرماه در درگیری با نیروهای نظامی اسرائیل در کرانه غربی رود اردن کشته شد.

به‌گزارش خبرگزاری آلمان، سخنگوی ارتش اسرائیل در توضیح ماجرا گفت سربازان این کشور در منطقه جنوب رام‌الله بازرسی‌های همیشگی خود را انجام می‌دادند که یک فلسطینی به خودرو نظامی آن‌ها نزدیک شد و به سوی آن سنگ پرتاب کرد. خودرو نظامی آسیب دید و سربازان از او خواستند که پرتاب سنگ را متوقف کند و تیراندازی هوایی کردند. همین‌که فرد مهاجم به خودرو نزدیک‌تر شد و همچنان سنگ پرتاب می‌کرد یکی از سربازان به روی او آتش گشود.

به‌گفته رسانه‌های اسرائیلی کسی که به روی این نوجوان شلیک کرده یک افسر بوده است.

تنش میان اسرائیل و فلسطین در ماه‌های اخیر بار دیگر شدت گرفته و این‌گونه رویدادها تکرار شده‌اند.

اختلاف و درگیری در بین گروه‌های فلسطینی نیز دیده می‌شود. حماس تشکیلات خودگردان فلسطین را متهم ساخته که ده‌ها تن از اعضای این گروه را در کرانه غربی رود اردن بازداشت کرده است.

گفته می‌شود نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین از پنج‌شنبه شب بیش از ۶۰ عضو حماس را دستگیر کرده‌اند.

تشکیلات خودگردان فلسطین در دست نیروهای سازمان فتح است و روابطش با حماس از هم پاشیده است. همزمان این تشکیلات در زمینه مسائل امنیتی با اسرائیل همکاری می‌کند تا مانع از حملات تروریستی به کرانه غربی رود اردن شود.

در همین حال روز پنج‌شنبه اعلام شد که تعداد زندانیان فلسطینی در زندان‌های اسرائیل، در سال‌های اخیر یک‌چهارم بیشتر شده است. کمیته حقوقی پارلمان اسرائیل (کنست) تصویب کرده است که زندانیان فلسطینی که هنوز به‌شکل قانونی محاکمه نشده‌اند از تماس تلفنی با خانواده‌های خود محروم خواهند شد تا به این طریق از حملات تروریستی که از داخل زندان هدایت می‌شوند جلوگیری شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.