ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

در خرم‌آباد ۲۳ رفتگر ليسانس و فوق‌ ليسانس استخدام شدند

استان لرستان یکی از استان‌های ایران است که بالاترین نرخ بیکاری را در سال‌های اخیر داشته است. اکنون شهردار خرم‌آباد از استخدام ۲۳ رفتگر ليسانس و فوق‌ ليسانس در این شهر خبر داده است.

استان لرستان یکی از استان‌های ایران است که بالاترین نرخ بیکاری را در سال‌های اخیر داشته است. اکنون این وضعیت تغییر کرده است. شهردار خرم‌آباد، مرکز استان لرستان، از استخدام ۲۳ رفتگر ليسانس و فوق‌ ليسانس در این شهر خبر داده است.

به‌گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، يحيی عيدی بيرانوند، شهردار خرم‌آباد گفت: «۱۵۰ نيروی جديد توسط بخش خصوصی برای رفتگری و خدمات تنظيف شهر به کار گرفته شده‌اند که در بين آنان ۲۳ نفر دارای مدرک تحصيلی ليسانس و فوق ليسانس هستند.»

پیش از این برخی وب‌سايت‌های خبری به نقل از مديرعامل شرکت خصوصی طرف قرارداد با شهرداری خرم‌آباد از متقاضی شدن چندين فوق ليسانس برای رفتگری در خرم‌آباد خبر داده بودند.

به‌گفته شهردار خرم‌آباد امسال در مجموع حدود ۲۰۰ نفر در بخش خدماتی و رفتگری شهرداری خرم‌آباد مشغول به‌کار شده‌اند که استخدام ۲۰۰ نفر ديگر نيز در دستور کار قرار دارد.

جمعیت خرم‌آباد بيش از ۴۵۰هزار نفر است. استان لرستان در سال‌های گذشته در رتبه نخست بيکاری در بين استانهای کشور قرار داشت که در بهار امسال دو رتبه تغيير کرده است.

چهار روز پیش، علی آشتاب، مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: بنابر جديدترين گزارش مرکز آمار ايران در سال ۹۴ نرخ بيکاری استان لرستان از ۲۰.۳ درصد به ۱۰.۷ درصد کاهش‌يافته و ميزان نرخ مشارکت اقتصادی از ۳۴.۱ درصد به ۳۵.۶ درصد ارتقا يافته است.

علی هادی چگنی، معاون برنامه‌ريزی استاندار لرستان نیز گفت: «نرخ بيکاری دو سال گذشته [در لرستان] حدود پنج درصد به‌صورت سالانه کاهش پيدا کرده است.»

در استان لرستان ۱۲۰ هزار نفر جويای کار در ۱۵ مرکز کاريابی اين استان نام‌نويسی کرده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شهرام

    قابل توجه برای کسانیکه به شدت هوادار حضور افاغنه در ایران هستندو می گویند افاغنه کارهایی را انجام می دهند که ایرانیان حاضر به انجام ان نیستند .هر وقت توانستیم افکارمان را در جهت شناخت منافع ملی اصلاح کنیم انوقت لایق روی کار امدن حکومتی ملی خواهیم بود که به وجودش افتخار کنیم

  • حسین

    خاک بر سر چنین مملکتی بکنن که این قدر بی غرتانه نفس میکشن افسوس برای خدوم که در چنین مملکتی زندگی میکنم

  • حسین قراگوزلو

    با سلام بلی خبر آنرا با وقاحت تمام در سایتهای مختلف ایرانی گذارده اند!!! جای تاسف دارد. باید دید بعد از توافقات هسته ای و دریافت سرمایه های بلوکه شده و آمدن سرمایه گذاران خارجی و ... آیا بهانه ای برای عدم استخدام خیل عظیم جوانان بیکار دارند؟!