ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اتحادیه اروپا خواستار اصلاحات اقتصادی بیشتر در یونان شد

با وجود اصلاحات وعده داده شده و دور از انتظار دولت یونان، مقامات حوزه یورو در پی اصلاحات گسترده‌تری نسبت به طرح پیشنهادی این کشور هستند.

نشست وزرای دارایی کشورهای حوزه یورو با شک و تردید‌های فراوان نسبت به برنامه اصلاحی دولت الکسیس سیپراس در بروکسل پایان یافت.

رویترز به نقل از مقامات رسمی نوشت این نشست به تعویق افتاد تا وزرای دارایی مذاکرات خود را برای اعطای وام جدید به آتن از سر گیرند. کشورهای حوزه یورو خواستار آزاد سازی بیشتر بازار، اصلاح قانون کار، خصوصی سازی گسترده و کاهش بودجه وزارت دفاع شده‌اند. همچنین آنها از دولت یونان خواسته‌اند با تصویب قوانین کلیدی خود را متعهد نشان دهد.

با وجود اصلاحات وعده داده شده و دور از انتظار دولت یونان، مقامات حوزه یورو در پی اصلاحات گسترده‌تری نسبت به طرح پیشنهادی این کشور هستند.

دولت یونان در طرح خود پیشنهادهایی از قبیل بالابردن مالیات در بخش‌های مختلف، افزایش سن بازنشستگی، خصوصی‌سازی فرودگاه‌ها و بنادر و لغو معافیت مالیاتی برخی جزایر توریستی را مطرح کرده بود.

ژروئن دیسلبلوم، رئیس وزرای دارایی منطقه یورو درباره نشست‌های آینده یونان به رویترز گفت: «مهمترین موضوعات باقی مانده که باید به بحث گذاشته شود،مسئله اعتماد و اعتبار دولت یونان است.»

رویترز به نقل از برخی مقامات اروپایی نوشت: آلمان در حال بررسی طرح خروج پنج ساله یونان از حوزه یورو است.

بسیاری ازاعضای حزب سیریزا، الکسیس سیپراس، نخست وزیر را با ارائه این طرح به عقب‌نشینی از وعده‌های خود و تسلیم شدن به اروپا متهم کردند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.