ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزارت کشور از نيروی انتظامی خواست شرايط برگزاری «جشن هسته‌ای» را فراهم کند

وزير کشور ايران گفته «اگر مذاکرات هسته‌ای ختم به خير شود مردم به صورت خودجوش جشن می‌گيرند و به استان‌ها و نيروی انتظامی اعلام کرده‌ايم که شرايط مناسبی را برای حضور مردم فراهم کنند.»

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزير کشور ايران گفت که اين وزارتخانه از نيروی انتظامی خواسته شرايط مناسب را برای برگزاری جشن هسته‌ای فراهم کند.

به گزارش ايسنا وزير کشور ايران گفته «اگر مذاکرات هسته‌ای ختم به خير شود مردم به صورت خودجوش جشن می‌گيرند و به استان‌ها و نيروی انتظامی اعلام کرده‌ايم که شرايط مناسبی را برای حضور مردم فراهم کنند.»

صبح امروز خبرگزاری «تسنيم» به نقل از يک منبع آگاه در هيات مذاکره‌کننده ايران نوشت که مذاکرات با امضای توافق‌نامه به نتيجه می‌رسد و اين اتفاق در زودترين زمان ممکن عصر دوشنبه خواهد بود.

فروردین ماه امسال هزاران شهروند ایرانی پس از اعلام نتایج مذاکرات هسته‌ای لوزان به خیابان‌ها آمدند و به شادی پرداختند. در آن زمان شماری از مردم در شهرها و استان‌های مختلف ایران با سر دادن «شعارهایی در حمایت از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای»، شادمانی خود را از آنچه «موفقیت اخیر هسته‌ای» اعلام شده، ابراز کردند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.