ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دولت در تبعيد يمن: شهر عدن آزاد شد

معاون رئيس‌جمهوری در تبعيد يمن در صفحه رسمی فيس بوک خود نوشت: «به مردم يمن و جمهوری يمن برای آنچه در دو روز گذشته اتفاق افتاد و در پی آن استان عدن آزاد شد تبريک می‌گويم.»

معاون رئيس‌جمهوری در تبعيد يمن جمعه ۱۷ ژوئيه/۲۶ تير در بيانيه‌ای در رياض پاييتخت عربستان اعلام کرد که بندر عدن در جنوب يمن از کنترل شبه‌نظاميان حوثی آزاد شده و اکنون تحت کنترل نيروهای هوادار عبدربه منصور هادی است.

خالد بحاح، معاون رئيس‌جمهوری در تبعيد يمن در صفحه رسمی فيس بوک خود نوشت: «به مردم يمن و جمهوری يمن برای آنچه در دو روز گذشته اتفاق افتاد و در پی آن استان عدن آزاد شد تبريک می‌گويم.»

در دو روز گذشته درگيری‌ها در شهر عدن ميان نيروهای وفادار به دولت تبعيدی عبدربه منصور هادی و شيعيان حوثی تشديد شد.

پس از بيرون راندن حوثی‌ها از بخش‌های عمده‌ای از عدن، بسياری از وزرا و مقام‌های ارشد امنيتی دولت تبعيدی يمن به اين شهر بازگشتند.

مردم يمن اميدوارند با آزاد شدن عدن ،کشتی های حامل آب ، غذا و دارو بتواند به دست مردم برسند. بسياری از اين کشتی‌ها به علت بالاگرفتن درگيری‌ها به جيبوتی رفته‌اند.

به گزارش سازمان ملل بيش از ۱۰ ميليون نفر از مردم يمن در معرض گرسنگی قرار دارند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.