ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۹۰ نفر در انفجار بمب در شمال بغداد کشته شدند

انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در بازاری در منطقه خان بنی‌سعد در شمال بغداد، جان دستکم ۸۰ نفر را گرفت. این بازار در زمان انفجار به دلیل عید فطر پر از رهگذر بود.

انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در بازاری در منطقه خان بنی‌سعد در شمال بغداد، جان دستکم ۹۰ نفر را گرفت. این بازار در زمان انفجار به دلیل عید فطر پر از رهگذر و مشتری بود.

عکس از آرشیو

رویترز به نقل از محافل درمانی و پلیس محلی، از کشته شدن دستکم ۹۰نفر در پی بمب‌گذاری در شمال عراق خبر داد. تعداد قربانیان این بمب‌گذاری ابتدا ۸۰ نفر عنوان شده بود.

این بمب بعد از ظهر جمعه ۱۷ ژوئیه، در یک بازار و زمانی منفجر شد که مردم برای جشن و خرید عید فطر به خیابان آمده بودند. شدت انفجار موجب تخریب چند ساختمان و زیر آوار ماندن جمعیت شد. خان بنی‌سعد در ۳۰ کیلومتری شمال بغداد قرار دارد.

عراق صحنه سوءقصدها و بمب‌گذاری‌های روزمره است. ساعاتی پس از انفجار‌، داعش مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

خان بنی‌سعد در استان دیاله و در منطقه تحت تصرف «دولت اسلامی» قرار دارد. سازمان ملل اعلام کرده که از سال ۲۰۱۴ تاکنون، دستکم ۱۵۰۰۰ نفر در بمب‌گذاری‌ها و خشونت‌های عراق کشته شده و ۳۰۰۰۰ نفر دیگر طی درگیری‌ها زخمی شده‌‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.