ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پيشروی نيروهای ضد حوثی در يمن

جنگجويان و نيروهای مسلح بومی يمن، کنترل دو پايگاه نظامی کليدی را از شيعيان حوثی باز پس گرفتند. اين عمليات با پشتيبانی گسترده جنگنده‌های هوايی عربستان صورت گرفت.

جنگجويان و نيروهای مسلح بومی يمن، کنترل دو پايگاه نظامی کليدی را از شيعيان حوثی باز پس گرفتند. اين عمليات با پشتيبانی گسترده جنگنده‌های هوايی عربستان صورت گرفت.

اين دو مرکز نظامی شامل پايگاه نظامی «لبوزا» در استان لحج و «پايگاه مرکزی بخش زرهی»در شرق استان شبوه می‌شود.

خبرگزاری رويترز به نقل از مقام‌های نيروهای مخالف حوثی‌ها نوشت که حملات اخير برای هفته‌های آينده نيز برنامه‌ريزی شده است. اين نيروها اذعان داشته‌اند آموزش‌ها و سلاح‌های لازم را از دولت عربستان سعودی و امارات متحده عربی تحويل گرفته‌اند.

پيشروی‌های اخير در حالی صورت می‌گيرد که در چند روز گذشته بندر عدن از دست شبه‌نظاميان حوثی آزاد شده است. نيروهای ضد حوثی در يمن اغلب شامل هواداران دولت در تبعيد يمن می‌شود.

در روزهای گذشته بسياری از وزرا و مقام‌های ارشد امنيتی دولت در تبعيد يمن به شهر عدن بازگشته و در پی استقرار مجدد دولت در اين شهر هستند.

با بالاگرفتن درگيری‌های زمينی در يمن، جنگ داخلی در اين کشور نيز وارد مرحله تازه‌ای شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.