ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نیروهای اسرائیلی یک فلسطینی را به ضرب گلوله از پا درآوردند

فلاح ابوماريا ۵۲ ساله در حالی به ضرب دو گلوله کشته شد که برای کمک به سمت پسرش زخمی‌اش می‌رفت.

فلاح ابوماريا ۵۲ ساله در حالی به ضرب دو گلوله در خانه‌اش در روستايی در شمال شهر حبرون کشته شد که برای کمک به سمت پسر زخمی‌اش می‌رفت.

منابع پزشکی می‌گويند فلاح ابوماريا، در پی اصابت دو گلوله به قفسه سينه‌اش کشته شد.

او در حالی کشته می‌شود که نيروهای اسرائيلی پنجشنبه ۲۳ ژوئيه/ اول مردادماه، برای دستگيری پسر‌۲۲ ساله‌اش به خانه هجوم آورده و درب خانه را شکستند. با مقاومت پسر، نيروهای اسرائيلی به پای او شليک کردند. فلاح ابوماريا، پدر این جوان در حالی که برای کمک به سمت پسرش می‌رود، با گلوله سربازان اسرائيل کشته می‌شود.

روز گذشته نيز يک جوان ۲۱ ساله فلسطينی به ضرب گلوله سربازان اسرائيلی در شهر جنين در شمال کرانه باختری کشته شد. او نيز به خاطر مقاومت هنگام بازداشت کشته شد.

سازمان ملل در گزارش اخير خود اعلام کرد ۱۶ فلسطينی از آغاز سال ۲۰۱۵ تاکنون در کرانه باختری کشته و بيش از ۱۰۰۰ تن نيز زخمی شدند.

در چند روز گذشته و پس از تصویب قانونی که بر مبنای آن پرتاب سنگ توسط فلسطینی‌ها به سمت نیروهای اسرائیلی تا۲۰ سال حبس در پی خواهد داشت، موجی از تظاهرات در شرق بیت‌المقدس و کرانه باختری رود اردن آغاز شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hamid

    حکومت دست راستی‌ اسرائیل از داعش وحشیتر هستند!! اگر علی‌ خامنه‌ای و استبداد ولایت مطلقه فقیه در ایران حاکم نبود میتوانستیم چهره زشت این ظالمان را افشا سازیم با وجود ظالمان حاکم در ایران این ظالمان جنایات خویش را توجیه میکنند! شاد باشید. حمید