ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

در پی سنگ‌اندازی فلسطينی‌ها، پليس اسرائيل وارد مسجد الاقصی شد

پليس برای متفرق کردن اين افراد به داخل مسجد وارد شده و با استفاده از نارنجک‌های بی‌حس کننده سعی به بستن درهای اصلی مسجد داشته است .

پليس اسرائيل به فلسطينی‌هايی که در مسجد الاقصی اقدام به پرتاب سنگ می‌کردند حمله کرد.

به گزارش خبرگزاری رويترز، يکشنبه ۲۶ ژوئيه/چهارم مرداد تعدادی از فلسطينی‌ها که ماسک به صورت داشتند در داخل مسجد سنگربندی کرده و به سوی پليس سنگ پرتاب می‌کردند.

بر اساس اين گزارش، پليس برای متفرق کردن اين افراد به داخل مسجد وارد شده و با استفاده از نارنجک‌های بی‌حس کننده سعی به بستن درهای اصلی مسجد داشته است که با فشار فلسطينی‌ها دوباره درها باز شدند.

هنوز هيچ تلفاتی در اثر اين درگيری گزارش نشده است.

گفته می‌شود فلسطينی‌ها سعی داشتند مانع از برگزاری مراسم يکشنبه مقدس يهوديان شوند. اين مراسم که توسط يهوديان ناسيوناليست در جوار ديوار ندبه انجام می‌شد، از سال ۱۹۶۷ و پس از اشغال بخش شرقی بيت المقدس توسط دولت اسرائيل ممنوع شده است.

هفته گذشته پارلمان اسرائيل قانون جديدی تصويب کرد که بر مبنای آن، پرتاب سنگ توسط فلسطينی‌ها به سمت نيروهای اسرائيلی تا۲۰ سال حبس در پی خواهد داشت. مقامات فلسطينی اين اقدام را «نژادپرستانه» اعلام کرده‌اند.

پس از تصويب اين قانون، موجی از اعتراضات در شرق بيت المقدس و کرانه باختری آغاز شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.