ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فیس‌بوک شخصی شما به ارث می‌رسد

از این به بعد در فیس‌بوک می‌توانید شخصی را تعیین کنید که پس از مرگ شما، صفحه شخصی‌تان را اداره کند و زنده نگه دارد. این فرد به نوعی قیم صفحه فیس‌بوک شماست.

از این به بعد در فیس‌بوک می‌توانید شخصی را تعیین کنید که پس از مرگ شما، صفحه شخصی‌تان را اداره کند و زنده نگه دارد. این فرد به نوعی قیم صفحه فیس‌بوک شماست.


این امکان از مدتی پیش در آمریکا ایجاد و فعال شده بود و اکنون فیس‌بوک این امکان را به ساکنان هلند نیز داده است. این امکان قرار است برای کاربران فیس‌بوک تمام کشورها فراهم شود.

برای تعیین قیم فیس‌بوک، باید در بخش تنظیمات (Settings) وسپس بخش امنیت (Security)  بروید. در بخش امنیت در گزینه میراث‌دار (Legacy Contact) مشخص می‌کنید که چه کسی پس از مرگ‌تان قیم فیس‌بوک شماست. با تعیین این گزینه این فرد از طریق فیس‌بوک پیامی دریافت نخواهد کرد مگر اینکه خود شما به او پیام بفرستید.

فیس‌بوک به محض اینکه پیام مرگ شما را دریافت کند، به قیم شما دسترسی به صفحه شخصی‌تان داده می‌شود. دسترسی او نسبت به شما محدودیت‌هایی دارد. قیم می‌تواند در صفحه شما مطلب به اشتراک بگذارد، عکس نمایه و سرصفحه ( Cover photo) فیس‌بوک شما را عوض کند و حتی می‌تواند درخواست‌های دوستی را بپذیرد. اما قیم شما به پیام‌های فیس‌بوک شما دسترسی نخواهد داشت مگر اینکه شما از قبل این اختیار را به او داده باشید.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.