ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمدی‌نژاد: هر کس به هر بهانه‌ای به دولت‌های قبلی حمله می‌کند

محمود احمدی‌نژاد در گردهمایی طرفدارانش علیه کسانی سخن گفت که به دولت‌های نهم و دهم حمله می‌کنند. او گفت این افراد «انگیزه‌های نادرستی» دارند.

محمود احمدی‌نژاد در گردهمایی طرفدارانش علیه کسانی سخن گفت که به دولت‌های نهم و دهم حمله می‌کنند. او گفت این افراد «انگیزه‌های نادرستی» دارند.

محمود احمدی‌نژاد در گردهمایی حامیانش در دانشگاه ايرانيان

گردهمايی طرفداران احمدی‌نژاد صبح روز پنج‌شنبه ۸ مرداد با عنوان «نشست سراسری تبيين مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام» در دانشگاه ايرانيان، دانشگاهی که محمود احمدی‌نژاد و همفکرانش تأسیس کرده‌اند، برگزار شد.

سخنران اصلی اين گردهمايی احمدی‌نژاد بود. او گفت: «امروز هرکس در وجودش انگيزه نادرستی دارد، بهانه‌ای پيدا می‌کند برای هجمه و توهين به دولت‌های نهم و دهم، هر کس هرچه در دست دارد می‌زند، يک نفر سنگ و ديگری لگد می‌زند، يکی با شمشير و ديگری با نيزه می‌زند، در واقع از شش جهت هجوم آورده‌اند.»

در روزهای اخیر تنش میان دست‌اندرکاران دولت حسن روحانی و احمدی‌نژاد و اطرافیانش شدت گرفته است. وکیل احمدی‌نژاد از اسحاق جهانگیری، رئیس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به دلیل آن‌چه «تخریب باورهای مردم و تشویش در اذهان عمومی و اقدام به طرح اتهامات بی‌اساس علیه دولت قبل» نامید، شکایت کرد.

دفتر اسحاق جهانگیری نیز اعلام کرد که از طرح شکایت احمدی‌نژاد در دستگاه قضایی استقبال کرده و «مستندات تخلفات و سوء مدیریت‌های احمدی‌نژاد» را به مرجع قضایی تسلیم خواهد کرد.

در پی آن محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت روز سه‌شنبه ششم مردادماه در نشست رسانه‌ای خود از محمود احمدی‌نژاد خواست تا مسئولیت تخلفات گذشته را بپذیرد.

او گفت: «آن‌چه تاکنون اعلام شده یک از هزاران بوده، چرا که ما نمی‌خواستیم این بحث‌ها را رسانه‌ای کنیم. از این دوستان می‌خواهیم که دفاعیات خود را به قوه قضائیه منعکس کنند، ما هم آنچه را داوری و قضاوت دادگاه‌ها و محاکم قضایی باشد، پذیرا هستیم.»

محمود احمدی‌نژاد دلیل اصلی این حملات را «ايستادگی [دولت‌های نهم و دهم] بر مبانی انقلاب و کوتاه نيامدن از آرمان‌ها» دانست و گفت علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی نیز همین دو علت را در آخرين ديدارش با هيأت دولت دهم ذکر کرده است.

رهبر جمهوری اسلامی در دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد همواره از او حمایت کرده و گفته بود که دیدگاه‌هایش به دیدگاه‌های احمدی‌نژاد نزدیک است.

رئیس‌جمهور پیشین ایران در همایش دانشگاه ایرانیان افزود: «ما معتقد نيستيم کامل بوديم و صد در صد توانستيم آرمان‌ها را حفظ کنيم اما برگ سبزی بود تحفه درويش و با همه توانمان روی آرمان‌ها ايستاديم.»

او خود و دولت‌هایش را پایبند به باورهای آيت‌الله خمینی، رهبر انقلاب ایران دانست و گفت دشمنان جمهوری اسلامی حملات گسترده‌ای را عليه خط رهبر انقلاب آغاز کرده‌اند و آرمان‌های خمینی «زير سنگين‌ترين بمباران‌ها قرار دارد».

احمدی‌نژاد «دعوا و فحاشی» را اعمالی «متعلق به عقب‌افتاده‌های تاريخ» دانست و گفت همفکرانش اهل چنین اعمالی نیستند و تنها با آمریکا چنین می‌کنند.

رئیس‌جمهور پیشین ایران در پایان سخنان خود خواهان ایجاد «يک موج فرهنگی برای بازگشت به خط امام» شد.

حدود ۴۵۰ نفر از مديران دولت‌های نهم و دهم از تمامی استان‌ها در اين گردهمايی حضور داشتند. این همایش با برگزاری ميزگردهايی درباره عملکرد دولت‌های نهم و دهم و پاسخ به سؤالات در حوزه صنعت و انرژی ادامه یافت

در اين همايش مجيد نامجو وزير پیشین نيرو، علی نيکزاد وزير سابق راه و شهرسازی، شمس‌الدين حسينی وزير سابق اقتصاد، مرتضی تمدن استاندار سابق تهران، علی‌اکبر جوانفکر مشاور احمدی‌نژاد در دوران ریاست جمهوری، مهدی غضنفری وزير پیشین صنعت، شيخ‌الاسلامی وزير سابق کار و برخی ديگر از مديران دولت‌های نهم و دهم شرکت داشتند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.