ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پرتاب مواد آتش‌زا به خانه فلسطینی‌ها سبب مرگ یک نوزاد شد

افراد ناشناس در دهکده فلسطینی «کفر دوما»، نزدیک به نابلس، به یک خانه مسکونی کوکتل مولوتف پرتاب کردند و آن را به آتش کشیدند. یک نوزاد ۱۸ ماهه در این رویداد کشته شد.

افراد ناشناس در دهکده فلسطینی «کفر دوما»، نزدیک به نابلس، به یک خانه مسکونی کوکتل مولوتف پرتاب کردند و آن را به آتش کشیدند. یک نوزاد ۱۸ ماهه در این رویداد کشته شد.

پدر و مادر این کودک و برادر چهار ساله او جان سالم به‌در بردند اما جراحات آن‌ها عمیق است.

به‌گزارش رویترز، پدر و مادر این کودک و برادر چهار ساله او جان سالم به‌در بردند اما جراحات آن‌ها عمیق است.

این رویداد زمانی رخ داد که اعضای خانواده فلسطینی در خواب بودند. عاملان این جنایت از محل گریختند. به‌گفته شاهدان عینی آن‌ها به سمت شهرک یهودی‌نشین «معلی افرایم» فرار کردند.

پلیس اسرائیل بر این نظر است که مهاجمان از تندروهای این کشور در شهرک‌های یهودی‌نشین هستند که حمله به مناطق فلسطینی‌ را سازماندهی می‌کنند.

بازرسان در نزدیکی محل حادثه، واقع در کرانه باختری رود اردن، شعارهایی با زبان عبری بر روی دیوار یافتند که در آن‌ها از «انتقام» نوشته بودند.

در سال‌های گذشته تندروهای یهودی بارها با مواد آتش‌زا به مساجد، کلیساها و خانه‌های عرب‌ها حمله کرده‌اند. دولت اسرائیل این حملات را محکوم می‌کند.

پیتر لرنر، سخنگوی ارتش اسرائیل حمله به دهکده فلسطینی «کفر دوما» را «عمل وحشیانه تروریسم» نامید. او گفت ارتش اسرائیل تلاش‌های خود را برای پیگیرد تروریست‌ها تقویت می‌کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.