ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

برای بیستمین سال

جشن و رژه افتخار دگرباشان جنسی در آمستردام (۲)

آمستردام برای بیستمین سال پیاپی در ۱۰ مرداد ۹۴ / اول اوت ۲۰۱۵ میزبان هزاران نفر بازدیدکننده بود که برای دیدن مراسم جشن و رژه افتخار همجنسگرایان، دوجنسگرایان و تراجنسیتی‌ها یا همان «کارناوال کانال»، از جای جای دنیا به این شهر آمده بودند.

آمستردام برای بیستمین سال پیاپی در ۱۰ مرداد ۹۴ / اول اوت ۲۰۱۵ میزبان هزاران نفر بازدیدکننده بود که برای دیدن مراسم جشن و رژه افتخار همجنسگرایان، دوجنسگرایان و تراجنسیتی‌ها یا همان «کارناوال کانال»، از جای جای دنیا به این شهر آمده بودند.

جشن افتخار دگرباشان جنسی در آمستردام تنها جشن افتخار در جهان است که بر روی قایق‌های شناور بر آب، برگزار می‌شود.

«سهم» موضوع امسال این جشن باشکوه بود. به گزارش پلیس آمستردام، «کارناوال کانال» امسال بیش از صدهزار نفر بیننده و صد‌ها نفر شرکت‌کننده داشت که به وسیله هشتاد قایق در مسیرهای مشخص و از قبل تعیین‌ شده در کانال‌های آبی شهر حرکت می‌کردند.

سال ۱۹۹۶ برای اولین بار این کارناوال در آمستردام برگزار شد. از آن تاریخ این مراسم هرسال در اولین شنبه ماه اوت در این شهر برگزار می‌شود. یکی از اهداف برگزاری این جشن این است که دگرباشان جنسی بتوانند با جرات در فضای عمومی حضور داشته باشند و با افتخار، گوناگونی گرایش‌های جنسی و هویت‌های جنسیتی‌شان را به نمایش بگذارند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.