ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتراض آمریکا در مورد «سفر قاسم سلیمانی به روسیه»

آمریکا می‌گوید در مورد «سفر» قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران به مسکو، اعتراض خود را به مقامات روسیه اعلام کرده است.

آمریکا می‌گوید در مورد «سفر» قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران به مسکو، اعتراض خود را به مقامات روسیه اعلام کرده است.

قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران

مارک تونر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفته که سفر قاسم سلیمانی به مسکو «نقض» تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد است و دولت ایالات متحده تصمیم دارد که این مسأله را به کمیته کار‌شناسان سازمان ملل که مسئول بررسی نقض احتمالی تحریم‌های ایران هستند، اعلام کند.

قاسم سلیمانی از جمله مقامات جمهوری اسلامی است که در فهرست تحریم‌ها قرار دارد و سفر او به خارج از ایران ممنوع است.

خبرگزاری رویترز ۱۶ مرداد گزارش داده بود که قاسم سلیمانی ۲۴ ژوئیه / دوم مرداد وارد مسکو شده و با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه و سرگئی شویگو، وزیر دفاع این کشور دیدار کرده است.

رویترز به نقل از یک منبع ایرانی که نامش فاش نشده، افزوده بود که قاسم سلیمانی در دیدار با مقام‌های روسی، در مورد مسائل منطقه‌ای، موشک‌های اس ۳۰۰ و روابط دو جانبه ایران و روسیه گفت‌وگو کرده است.

با این حال دیمیتری پسکوف، سخنگوی ولادیمیر پوتین سفر قاسم سلیمانی به روسیه را تکذیب کرده است.

وزارت خارجه آمریکا می‌گوید درباره این «سفر» تحقیق خواهد کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.