ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مادر محمدعلی طاهری: پسرم ۸ روز است که اعتصاب غذا کرده

عزت الملوک طاهری، مادر محمدعلی طاهری از اعتصاب غذای تر فرزندش از تاریخ ۲۲ مردادماه خبر داد.

عزت الملوک طاهری، مادر محمدعلی طاهری از اعتصاب غذای تر فرزندش از تاریخ ۲۲ مردادماه خبر داد.

عزت الملوک طاهری و محمدعلی طاهری

مادر این زندانی در اطلاعیه‌‌ای که روز پنج‌شنبه ۲۹ مردادماه در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرده، گفته است محمدعلی طاهری از ۲۲ مردادماه در اعتراض به مسائلی همچون عدم ابلاغ و ارائه رأی به او و صدور حکم اعدام «بر اساس اتهامات دروغین سپاه و نه بر اساس عدالت و استدلال حقوقی»، در اعتصاب غذای تر به سر می‌برد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: «آقای طاهری اعلام کردند این اعتصاب غذا را نخواهند شکست تا آن‌که وضعیت ایشان در دادگاه بی‌طرف بررسی شود… وکلای آقای طاهری و خانواده ما امیدواریم که دست‌اندرکاران قوه قضائیه در دادگاه بی‌طرف به این پرونده رسیدگی کنند در آن صورت خواهند دید رأی منصفانه، برائت کامل است نه چیز دیگری؛ چرا که هیچ‌یک از اتهامات مطرح شده متوجه آقای طاهری نیست و در واقع هیچ جرمی واقع نشده است.»

محمدعلی طاهری، بنیانگذار مؤسسه فرهنگی هنری «عرفان حلقه» است که از ۱۰ مرداد سال ۱۳۸۹ در زندان به‌سر می‌برد.

او از سوی دادگاه انقلاب به‌اتهام «توهین به مقدسات، مداخله غیرقانونی در امور پزشکی و درمان بیماران، ارتکاب فعل حرام و رابطه نامشروع با لمس نامحرم، استفاده غیرمجاز از عناوین علمی (دکتر و مهندس) و ضاله بودن کتب و آثار» به پنج سال حبس، پرداخت ۹۰۰ میلیون تومان جزای نقدی و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.

طاهری در حال گذراندن محکومیت خود بود که خردادماه سال جاری اعلام شد که او به اتهام «افساد فی‌الارض» به اعدام محکوم شده است اما غلامحسین محسنی ‌اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه گفت هنوز حکم او قطعی نیست.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • علی

    چرا هیچ یک از طرفداران سینه چاک این*** از او نمیخواهند به جای توسل به اعتصاب غذا که عملی است به قول خودشان "ارگانیک" به همان حلقه هایی که طرفدارانش را وصل می کرد وصل شود و از دست موجودات" غیر ارگانیک" که اطرافش را با شبکه شعور منفی احاطه کرده اند رهایی پیدا کند؟!!!