ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جنازه ده‌ها پناهجو در کامیونی در اتریش کشف شد

جنازه ده‌ها پناهجو در حالی که در کامیونی پنهان شده بودند، در اتریش پیدا شد. شواهد اولیه حاکی از مرگ آن‌ها بر اثر خفگی است.

جنازه ده‌ها پناهجو در حالی که در کامیونی پنهان شده بودند، در اتریش پیدا شد. شواهد اولیه حاکی از مرگ آن‌ها بر اثر خفگی است.

تعداد پناهجویانی که جنازه‌شان در کامیون کشف شده ۲۰ تا ۵۰ نفر است. ظاهراً مرگ آن‌ها بر اثر خفگی بوده است.

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، جنازه این پناهجویان روز پنج‌شنبه ۲۷ اوت / ۵ شهریور در کامیونی در حوالی شهر «پارندورف» واقع در شرق اتریش و در نزدیکی مرز مجارستان پیدا شده است.

مقامات اتریشی اعلام نکردند که دقیقاً چند نفر در این کامیون جان خود را از دست داده‌اند اما گفته‌اند که آن‌ها بین ۲۰ تا ۵۰ نفر بوده‌اند.

رئیس پلیس منطقه بورگن‌لاند اتریش در یک مصاحبه تلویزیونی گفت این کامیون ۷,۵ تُنی در مجارستان ثبت و ظاهراً از شب قبل در کنار جاده پارک شده بود و حدود ظهر پنج‌شنبه جنازه‌های داخل آن یافت شد.

پلیس در پی یافتن راننده این کامیون است.

یوحنا میکل ‌ـ لایتنر، وزیر کشور اتریش در یک نشست رسانه‌‌ای روز پنج‌شنبه را یک «روز سیاه» نامید و خواهان اصلاح قوانین در مورد مهاجرت غیرقانونی شد تا «قاچاقچیان دیگر احساس امنیت نکنند».

وزیر کشور اتریش همچنین از اتحادیه اروپا خواست تا «پناهجویان همین‌که از مرزهای اتحادیه اروپا عبور کردند در امنیت بمانند».

در هفته‌های اخیر هزاران پناهجو هر روز از طریق آب‌های یونان خود را به این کشور می‌رسانند تا از آن‌جا با عبور از مقدونیه و صربستان به مجارستان بروند و از آن‌جا وارد محدوده شنگن شوند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.