ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مخالفت حزب ندای ایرانیان با استعفای صادق خرازی

پژمان گرامی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی حزب ندای ایرانیان اعلام کرد که شورای مرکزی این حزب با استعفای صادق خرازی داد. صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان است که یک هفته پیش استعفا کرده بود.

پژمان گرامی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی حزب ندای ایرانیان اعلام کرد که شورای مرکزی این حزب با استعفای صادق خرازی مخالفت کرد. صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان است که یک هفته پیش استعفا کرده بود.

صادق خرازی، رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان، پیش از این سفیر ایران در فرانسه و نماینده ایران در سازمان ملل بود.

به گزارش وب‌سایت «ندای ایرانیان»، جلسه شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در این‌باره، عصر پنج‌شنبه ۵ شهریور / ۲۷ اوت برگزار شد.

پژمان گرامی گفت در این جلسه مخالفان و موافقان استعفای خرازی صحبت کرده‌ و از «بی‌اخلاقی‌های انجام‌شده طی هفته‌های گذشته» انتقاد کرده‌اند.

صادق خرازی استعفای خود را در جلسه روز شنبه ۳۱ مرداد به شورای مرکزی این حزب اعلام کرد. این استعفا در پی انتقادهای گروهی از اصلاح‌طلبان به سخنان اخیر او بود.

خرازی در مصاحبه‌ای با هفته‌نامه «مثلث» گفته بود: «کسانی را یادم است که در دورانی که سفیر بودم با خارجی‌ها مذاکره می‌کردند و به دشمن ‌گرا می‌دادند؛ من آن‌ها را به عنوان اصلاح‌طلب قبول ندارم. لیست‌شان را هم دارم و اگر قرار باشد، روزی به مردم ارائه خواهم داد.»

سخنان او در روزنامه جوان و رسانه‌های اصولگرا با تیتر «لیست اصلاح‌طلبانی را که به دشمن گرا می‌دادند، دارم»، بازتاب یافت و واکنش اصلاح‌طلبانی همچون محمدعلی ابطحی، عبدالله رمضان‌زاده و احمد پورنجاتی را برانگیخت.

خرازی در پاسخ به این انتقادها در گفت‌وگو با روزنامه اعتماد، تیتر روزنامه جوان را تحریف‌آمیز خواند و گفت اصلاح‌طلبان هم تحت تأثیر «شانتاژ اصولگرایان» قرار گرفته‌اند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی حزب ندای ایرانیان در ادامه سخنان خود گفت در جلسه شامگاه پنج‌شنبه «دغدغه‌های دلسوزان جبهه اصلاحات» مورد تأکید قرار گرفته و حزب ندای ایرانیان خود را متعهد به حرکت در چارچوب اصلاح‌طلبان دانسته است.

پژمان گرامی گفت پس از پنج ساعت گفت‌وگو سرانجام اعضای شورای مرکزی با استعفای صادق خرازی مخالفت کردند.

صادق خرازی، سفیر ایران در فرانسه و نماینده ایران در سازمان ملل بود. خواهر او، همسر مسعود خامنه‌ای، فرزند آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی است.

حزب ندای ایرانیان که بیشتر اعضای‌اش پیش از این عضو گروه‌های اصلاح‌طلب ممنوع ‌بودند، ۱۱ آذر / ۲ دسامبر سال گذشته اعلام موجودیت کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.