ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازی پنه‌لوپه کروز در فیلم اصغر فرهادی قطعی شد

پنه‌لوپه کروز، بازیگر نامدار اسپانیایی و برنده جایزه اسکار در فیلم جدید اصغر فرهادی بازی می‌کند.

پنه‌لوپه کروز، بازیگر نامدار اسپانیایی و برنده جایزه اسکار در فیلم جدید اصغر فرهادی بازی می‌کند.

پنه‌لوپه کروز در فیلم «ولور» به کارگردانی پدرو آلمادووار

به‌گزارش روزنامه شرق، فیلم جدید اصغر فرهادی، فیلمساز ایرانی برنده جایزه اسکار، قرار است از مهرماه سال ١٣٩۵ (اکتبر ٢٠١۶) در اسپانیا فیلم‌برداری ‌شود و پدرو آلمادووار، کارگردان مشهور اسپانیایی، یکی از تهیه‌کنندگان آن خواهد بود. تهیه‌کننده دیگر الکساندر ماله‌گی، مدیر کمپانی فرانسوی «ممنتو» است، که فیلم «گذشته» فرهادی را تهیه کرده بود.

اصغر فرهادی در این‌باره به روزنامه شرق گفته است همیشه بازی پنه‌لوپه کروز را دوست داشته و یک سال پیش با او درباره داستان فیلم خود صحبت کرده است.

فرهادی از شوق و اشتیاقِ کروز برای بازی در این فیلم گفته و افزوده است که در این یک سال با هر دیداری مطمئن‌تر شده که او همان کسی است که باید این نقش را بازی کند.

پنه‌لوپه کروز نیز به رسانه‌های اسپانیایی از علاقه خود برای بازی در فیلم فرهادی حرف زده و گفته است بدون خواندن فیلمنامه، بازی در فیلم او را پذیرفته چون معتقد است که فرهادی «کارگردانی فوق‌العاده است».

کروز داستان فیلم فرهادی را «بسیار قدرتمند» خوانده و گفته است هنوز نام فیلم مشخص نیست.

پنه‌لوپه کروز، بازی در بیش از ۴۵ فیلم را در کارنامه خود دارد. از جمله این فیلم‌ها می‌توان به «خامون خامون»، «همه چیز درباره مادرم»، «آغوش‌های شکسته»، «دزدان دریایی کاراییب»، «ناین» و «به رم، با عشق» اشاره کرد.

او برای بازی در فیلم «ولور» (۲۰۰۶) به کارگردانی پدرو آلمادووار نامزد گلدن گلوب و جایزه اسکار شد و با بازی در فیلم «ویکی کریستینا بارسلونا» (۲۰۰۸)، ساخته وودی آلن جایزه اسکار را به دست آورد.

پنه‌لوپه کروز نخستین بازیگر زن اسپانیایی است که موفق به کسب جایزه اسکار شده است.

اصغر فرهادی نیز با فیلم «جدایی نادر از سیمین» برای نخستین بار جوایزی چون اسکار و گلدن گلوب را برای سینمای ایران به ارمغان آورد.

آخرین فیلم فرهادی با نام «گذشته» نخستین فیلم او بود که در خارج از ایران ساخته شد. این فیلم با بازی برنیس بژو، علی مصفا و طاهر رحیم نامزد جوایز گلدن گلوب و سزار شد و جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره کن را از آن برنیس بژو کرد.

اصغر فرهادی قرار است به‌زودی هفتمین فیلم سینمایی خود را در ایران بسازد و سپس در سال آینده فیلم «اسپانیایی» خود را با بازیگران آمریکایی و اسپانیایی جلوی دوربین ببرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.