ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بلاتکلیفی ۱۸۰ کارگر اخراجی کمباین‌سازی اراک ادامه دارد

۱۸۰ تن از مجموع ۲۰۰ کارگر شرکت کمباین‌سازی اراک از کار بیکار شده‌اند و هنوز با برگشت‌شان به کار موافقت نشده است.

۱۸۰ تن از مجموع ۲۰۰ کارگر شرکت کمباین‌سازی اراک از کار بیکار شده‌اند و هنوز با برگشت‌شان به کار موافقت نشده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) یکی از کارگران این شرکت گفته که قرارداد ۱۸۰ نفر از اول ماه تمدید نشده و حدود سه ماه است که کلیه پرسنل حقوق نگرفته‌اند.

این کارگر که نامش «محسن» است افزوده سهامدار عمده شرکت کمباین‌سازی اراک، «یک مؤسسه خاص» است و تعدیل نیرو نیز بر اساس یک تصمیم بالادستی گرفته شده و از سوی مدیریت این شرکت نیست.

آستان قدس رضوی مشهد سهامدار اصلی این شرکت است. تولید و ارائه بیش از ۳۰۰ نوع محصول کشاورزی، صنعتی، لبنی، مالی، خدماتی و فنی و تجارت و مالکیت حداقل ۴۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی، آستان قدس رضوی را به بنیاد بزرگ در اقتصاد و سیاست ایران تبدیل کرده است.

حسین بختیاری، فرماندار ارک گفته که در جلسه‌ای که طی روزهای گذشته با مدیرعامل کمباین‌سازی، نمایندگان جهادکشاورزی و بانک کشاورزی برگزار شده، قرار شده که برای حل مشکل به این شرکت وام ۱۵ میلیارد تومانی پرداخت شود که هنوز پرداخت نشده است.

همچنین جهاد کشاورزی نیز موظف شده که سالانه ۶۲۵ دستگاه کمباین از این شرکت خریداری کند.

در همین حال مدیرعامل کمباین‌سازی اراک نیز پذیرفته که اگر این وام پرداخت شود و جهاد کشاورزی هم کمباین‌ها را خریداری کند، با آستان قدس رضوی برای تمدید قرارداد کار کارگران اخراج‌شده مذاکره کند.

پیش از این نیز فرماندار اراک در تیرماه سال جاری از آستان قدس رضوی خواسته بود که قرارداد کارگران را تمدید کند اما این خواسته او رد شد.

کارگران بیکارشده کمباین‌سازی اراک چندین بار در اعتراض به اخراج خود در مقابل این شرکت تجمع کرده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.