ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سخنگوی قوه قضائیه: استفاده از نام خاتمی ممنوع نیست

غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه در نشست رسانه‌ای روز یکشنبه هشت شهریور خود گفت استفاده از نام محمد خاتمی، رئیس‌جمهور دوران اصلاحات ایران منع قانونی ندارد.

غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه در نشست رسانه‌ای روز یکشنبه هشت شهریور خود گفت استفاده از نام محمد خاتمی، رئیس‌جمهور دوران اصلاحات ایران منع قانونی ندارد.

سخنگوی قوه قضائیه برای نخستین بار در بهمن‌ماه سال گذشته اعلام کرد که رسانه‌ها حق ندارند تصویر یا مطلبی از محمد خاتمی منتشر کنند.

به گزارش «تابناک»، محسنی اژه‌ای در پاسخ به سئوالی درباره استفاده از نام محمد خاتمی در برخی رسانه‌ها و میزان محدودیت رسانه‌ها در پوشش خبرها گفت: «استفاده از نام خاتمی، رئیس جمهوری دولت اصلاحات در حد اخبار و تصاویر است و استفاده از نام ایشان منع قانونی ندارد.»

محسنی اژه‌ای در ۲۷ بهمن ماه سال گذشته برای نخستین بار رسماً اعلام کرد که به حکم دادستانی تهران رسانه‌ها حق ندارند تصویر یا مطلبی از رئیس دولت اصلاحات منتشر کنند. اژه‌ای رسانه‌های متخلف را به برخورد قانونی تهدید کرد. او همچنین خبر داد که حکم ممنوعیت رسانه‌ای خاتمی از قبل از سوی شورای عالی امنیت ملی صادر شده است.

این ممنوعیت واکنش‌ها و مخالفت‌هایی در پی داشت و مسئولان دولتی گفتند شورای عالی امنیت ملی چنین حکمی را صادر نکرده است.

با این حال سخنگوی قوه قضائیه بار دیگر در اسفند سال گذشته تکرار کرد که دستوری که دادستان تهران در مورد ممنوعیت انتشار خبر و تصویر از محمد خاتمی صادر کرده همچنان به قوت خود باقی است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hasani

    خاتمی که رای هم میدهد و ولایت فقیه و شورای نگهبان را هم تایید میکند.  مشکلتان چیست ؟