ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مجارستان ایستگاه قطار را به روی پناهجویان گشود

پس از انتظار چند روزه پناهجویان در ایستگاه شرقی بوداپست سرانجام پلیس این کشور صبح امروز پنج‌شنبه ۳ سپتامبر / ۱۲ شهریور ایستگاه را به روی پناهجویان گشود و در پی آن صحنه‌های پر‌آشوبی ایجاد شد.

پس از انتظار چند روزه پناهجویان در ایستگاه شرقی بوداپست سرانجام پلیس این کشور صبح امروز پنج‌شنبه ۳ سپتامبر / ۱۲ شهریور ایستگاه را به روی پناهجویان گشود و در پی آن صحنه‌های پر‌آشوبی ایجاد شد.

پناهجویان چند روز در ایستگاه‌های قطار مجارستان انتظار می‌کشیدند.

به‌گزارش رویترز، پناهجویانی که چندین روز بیرون ایستگاه در انتظار به‌سر می‌بردند با گشوده شدن آن به سمت سالن ایستگاه هجوم آوردند تا قطاری که بتوانند با آن به سوی اتریش و آلمان بروند، پیدا کنند.

این در حالی است که خبرگزاری فرانسه گفته است بر اساس اطلاعیه‌های منتشرشده تا زمان نامشخصی خطوط بین‌المللی راه‌آهن برقرار نخواهد بود. مقامات راه‌آهن مجارستان نیز گفته‌اند در حال حاضر خط مستقیمی از بوداپست به اروپای غربی وجود ندارد. پلیس اتریش نیز این موضوع را تأیید کرده است. درباره روش‌های دیگر حرکت به سمت اروپای غربی هم‌اکنون بحث می‌شود.

مجارستان در هفته‌های گذشته یکی از مراکز بحران پناهندگی در اروپا بوده است. این کشور به‌ویژه به دلیل کشیدن سیم‌های خاردار در مرزهای خود و بیرون کردن پناهجویان از ایستگاه‌های قطار مورد انتقاد کشورهای عضو اتحادیه اروپا قرار گرفته است.

ویکتور اوربان، رئیس دولت محافظه‌کار مجارستان امروز با مارتین شولتس، رئیس پارلمان اتحادیه اروپا، دونالد توسک، رئیس شورای اروپا و ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپا به‌منظور یافتن راه‌ حلی برای بحران پناهندگی دیدار خواهد کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • arjomand

    واقعا چرا این عزیزان مسلمان در هنگام خوشی رو به کعبه میکنند و به انجا برای طواف میروند ولی همین که دچار سختی میشوند قبله امالشان میشود اروپا. جایی که جماعتی کفار، شرابخوار، فاسق و گوشت خوک خوار زندگی میکنند. این جماعت تا وقتیکه متوجه نشده اند که اسلام عزیز مسبب تمام این بدبختیهایشان هست روزگار بدتر از این هم خواهند دید