ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

صدها پناهجو پیاده از بوداپست راهی اتریش شدند

هرج‌ومرج همچنان در مجارستان حاکم است. صدها پناهجو در این کشور ناامید از حرکت با قطار به سمت آلمان، بعد از ظهر روز جمعه ۴ سپتامبر / ۱۳ شهریور پای پیاده به سوی مرز اتریش راه افتادند.

هرج‌ومرج همچنان در مجارستان حاکم است. صدها پناهجو در این کشور ناامید از حرکت با قطار به سمت آلمان، بعد از ظهر روز جمعه ۴ سپتامبر / ۱۳ شهریور پای پیاده به سوی مرز اتریش راه افتادند. آن‌ها ۱۷۵ کیلومتر راه در پیش دارند.

پناهجویان گرفتار در مجارستان؛ پای پیاده به سوی مرز اتریش

پلیس مجارستان مانع از حرکت پناهجویان نشده اما اعلام کرده است که اجازه نخواهد داد آن‌ها به مرز برسند.

وب‌سایت روزنامه لوموند فرانسه گزارش داده که امدادگران داوطلب مجاری به پناهجویان یاری می‌رسانند. آن‌ها از جمله سالمندان و کودکان را سوار خودروهای خود می‌کنند.

در اتریش، صبح روز جمعه حدود دو هزار نفر به ابتکار گروهی از شهروندان در فیس‌بوک برای تشکیل کاروانی از خودروها به‌منظور جست‌وجوی پناهجویان گرفتارشده در مجارستان، پاسخ مثبت داده‌اند.

راه‌آهن اتریش نیز چندین قطار را به‌همراه پرسنل آن به مرز فرستاده تا اگر پناهجویانی موفق به عبور از مرز شدند آن‌ها را انتقال دهند.

پلیس مجارستان عصر روز پنج‌شنبه ابتدا پناهجویان را از ایستگاه «کلتی» بوداپست به ایستگاه کوچک «بیسکه» منتقل کرد تا آن‌ها را با اتوبوس به اردوگاه موقت ببرد. اما حدود ۵۰۰ پناهجو روز جمعه حاضر نشدند سوار اتوبوس‌ها شوند.

پلیس مجارستان مانع از هرگونه ارتباطی توسط سازمان‌های غیردولتی و رسانه‌های خارجی با پناهجویان می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.