ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دست‌کم دو هزار پناهجو به مرز اتریش رسیدند

پلیس اتریش می‌گوید صبح روز شنبه، ۵ سپتامبر / ۱۴ شهریور، دو هزار پناهجو از مجارستان خود را به مرز اتریش رسانده‌اند. این تعداد می‌تواند در طول روز دو برابر شود.

پلیس اتریش می‌گوید صبح روز شنبه، ۵ سپتامبر / ۱۴ شهریور، دو هزار پناهجو از مجارستان خود را به مرز اتریش رسانده‌اند. این تعداد می‌تواند در طول روز دو برابر شود.

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، دولت مجارستان ۱۰۰ اتوبوس برای انتقال پناهجویانی که قصد رفتن به اتریش و آلمان را داشتند در نظر گرفت.

روز جمعه، ۴ سپتامبر / ۱۳ شهریور، نزدیک به دو هزار پناهجو که بیشترشان سوری، عراقی و افغانستانی بودند، پس از چند روز جلوگیری دولت مجارستان از حرکت آن‌ها با قطار به سمت اتریش و آلمان، پای پیاده از طریق اتوبان راهی مرز اتریش شدند. اکنون مجارستان اتوبوس‌هایی را برای انتقال آن‌ها فرستاده است.

از سوی دیگر دولت آلمان اعلام کرد که پناهجویان سرگردان در مجارستان می‌توانند به اتریش و آلمان بروند.

این تصمیم بر اساس چندین گفت‌وگوی آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان، ویکتور اوربان، نخست‌وزیر مجارستان و ورنر فایمن، صدراعظم اتریش گرفته شده است.

اتریش نیز یک قطار ویژه برای انتقال پناهجویان از مرز به داخل کشور در نظر گرفته است. شرکت راه‌آهن اتریش گفته است اولین قطار به زالسبورگ رفته و سپس پلیس با قطاری در ساعت شش پناهجویان را با قطاری دیگر به وین منتقل کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.