ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عزای عمومی در امارات و حملات "تلافی‌جویانه" عربستان به صنعا

در پی حملات ائتلاف به رهبری عربستان ساختمان وزارت دفاع یمن به شدت آسیب دید و همچنین آسیب‌های جدی به پایگاه فرماندهی ویژه امنیتی و کاخ ریاست جمهوری وارد شده.

جنگنده‌های ائتلاف به رهبری عربستان شنبه پنج سپتامبر/۱۴ شهریور به ساختمان‌های دولتی تحت کنترل شیعیان حوثی و واحد‌های ارتش در صنعا، پایتخت یمن حمله کردند.

خبرگزاری رویترز به نقل از ساکنان محلی نوشت، ساختمان وزارت دفاع به شدت آسیب دیده است. همچنین آسیب‌های جدی به پایگاه فرماندهی ویژه امنیتی و کاخ ریاست جمهوری وارد شده است.

بنابر این گزارش این حملات "به تلافی" حمله روز گذشته حوثی‌ها به نیروهای ائتلاف صورت گرفت. در پی حمله دیروز شیعیان حوثی به انبار مهمات در شهر «معاریب» در شرق صنعا، دست کم ۴۵ سرباز اماراتی و پنج سرباز بحرینی کشته شدند.

در چند ماه گذشته و از آغاز حملات ائتلاف به یمن در ماه مارس، این مرگبار‌ترین حمله نیروهای حوثی به سربازان ائتلاف بوده است.

نخست وزیر امارات، شیخ محمد بن راشد آل مکتوم اعلام کرد که کشته‌شدن سربازان اماراتی در معاریب بر عزم امارات برای پیروزی در یمن افزوده است.

امارات به منظور کشته‌شدن سربازان خود سه روز عزای عمومی در کشور اعلام کرد. روزنامه‌های امارات از انفجار دیروز به عنوان «جمعه سیاه» یاد کرده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.