ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«هشدارهای محرمانه حوزه علمیه قم به رئیس‌جمهوری و وزیر فرهنگ»

آیت‌الله مقتدایی همچنین گفته اگر روشی را که روحانیان «صلاح ندانند»، ادامه پیدا کند، «خلاف شأن حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی است.»

آیت‌الله مرتضی مقتدایی، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه گفته که حوزه علمیه قم به حسن روحانی، رئیس‌جمهوری و علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هشدارهای محرمانه ارسال کرده است.

مقتدایی به خبرآنلاین گفته: «به وزارت ارشاد تذکراتی داده‌ایم و مواردی بوده که به وزیر یا حتی رئیس‌جمهوری نامه محرمانه نوشته‌ایم. ایشان حتی در مورد تذکرات دو سه نفر از اعضای جامعه مدرسین که خدمتشان رسیده و نظرات اصلاحی و اسلامی جامعه مدرسین را ارائه داده‌اند، دستوراتی را جهت اجرا ابلاغ کرده‌اند.»

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه در خصوص جزییات این نامه‌ها و هشدار‌ها توضیحی نداده اما روحانیان اغلب در خصوص وضعیت «فرهنگی و هنری، فیلم‌ها و کنسرت‌های موسیقی» از دولت انتقاد می‌کنند.

آیت‌الله محمدعلی علوی گرگانی از استادان حوزه علمیه قم و از مراجع دینی شیعه، در همین خصوص به تازگی گفته که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به شهر قم منتقل شود تا در کنار حوزه علمیه این شهر و در ارتباط نزدیک با روحانیت فعالیت کند.

به‌گفته او ارتباط بین روحانیت و وزارت ارشاد و رفت و آمد افراد روحانی به این وزارتخانه «شأن و جایگاه آن را نزد مردم افزایش می‌دهد.»

آیت‌الله مقتدایی همچنین گفته اگر روشی را که روحانیان «صلاح ندانند»، ادامه پیدا کند، «خلاف شأن حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی است.»

او می‌گوید: «از همین رو تذکراتی ارائه می‌دهیم که معمولا مورد توجه قرار می‌گیرد و ما به هدفمان می‌رسیم.»

به گفته مقتدایی، تذکرات روحانیان به حسن روحانی به دلیل اینکه باعث تضعیف او می‌شود، به رسانه‌ها اعلام نمی‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.