ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محسن حاجی‌پور، عضو تیم کشتی ایران از آمریکا «تقاضای پناهندگی» کرد

ماندن حسن بابک، مدیر تیم ملی کشتی فرنگی در آمریکا «حکایت از آن دارد که پناهندگی حاجی‌پور جدی است و بابک قصد دارد تا این فرنگی‌کار را به کشور بازگرداند.»

محسن حاجی‌پور، عضو تیم کشتی فرنگی ایران که همراه با تیم ملی در آمریکا به سر می‌برد، پس از پایان رقابت‌ها به ایران برنگشته و «درخواست پناهندگی» کرده است.

محسن حاجی‌پور، عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران

به گزارش تابناک، این کشتی‌گیر با اینکه در انتخابی وزن ۵۵ کیلوگرم اول شده بود اما با «فشار مقامات رده بالای فدراسیون کشتی» از مبارزه در مسابقات جهانی بازماند.

تابناک می‌نویسد: «ظاهراً این کشتی‌گیر ۲۷ ساله به همین دلیل انگیزه خود را از دست داده و یا شاید هم برای انتقام از مدیران فدراسیون دست به چنین عمل جنجال‌سازی زده است.»

تیم ‌ملی کشتی فرنگی ایران پس از کسب عنوان چهارمی در ر‌قا‌بت‌های جهانی لاس وگاس آمریکا بامداد یکشنبه ۲۲ شهریور به ایران بازگشت.

خبرگزاری مهر گزارش داده که حاجی‌پور «بدون دلیل و هیچ اطلاع قبلی» از همراهی اعضای تیم ملی در بازگشت به ایران سرباز زد و «هنوز مشخص نیست او به عنوان پناهنده در آمریکا مانده یا با اعضای تیم کشتی آزاد به ایران باز می‌گردد.»

با این حال مهر نوشته که ماندن حسن بابک، مدیر تیم ملی کشتی فرنگی در آمریکا «حکایت از آن دارد که پناهندگی حاجی‌پور جدی است و بابک قصد دارد تا این فرنگی‌کار را به کشور بازگرداند.»

برخی منابع نزدیک به این کشتی‌گیر گفته‌اند که حاجی‌پور اعلام کرده قصد بازگشت به ایران را ندارد.

پیش از این نیز در سال ۱۳۹۳ عباس گلی گرمستانی ملی‌پوش کشتی آزاد ایران در آلمان تقاضای پناهندگی داده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • چریک فدایی ایران

    اینم خود حاجی پور: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940625000046 زمانه جان تا مطمئن نشدی، خبر رو منتشر نکن. البته حق داری چون از بس همه میخوان از دست این نظام پربرکت فرار کنن هر کسی کوچکترین کار مشکوکی میکنه آدم فکر میکنه میخواد فرار کنه.

  • چریک فدایی ایران

    گفته نمیخوام پناهنده شم که: حاجی‌پور: پناهنده نشده‌ام، بر می‌گردم http://fararu.com/fa/news/246705/%D8%AD%D8%A7%D8%AC%DB%8C%E2%80%8C%D9%BE%D9%88%D8%B1-%D9%BE%D9%86%D8%A7%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%86%D8%B4%D8%AF%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%B1-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D9%85 پدر فرنگی‌کار وزن 59 کیلوگرم تیم ملی با رد پناهندگی فرزندش:‌ محسن خود را سرباز نظام در عرصه ورزش می‌داند/رئیس فدراسیون باید ابهامات را پاسخ دهد http://farsnews.com/newstext.php?nn=13940623000960

  • نا شناس

    باید علت مشکل را از ریشه کشف و سپس کارشناسی کرد و در نهایت مشکل را حل نمود ، اسلام دین بی نهایت پاک و بزرگی می باشد و عمل درست به اسلام کردن یعنی مسلمانی کردن واقعی و خالصانه ، مسلمان یعنی تابع تمام و کمال اسلام .

  • بهلول

    اقای خادم حاظره به خاطر این که به همه بگه کارش درسته دست به چنین کاری زده .سیاسی بازی تو ورزش جواب نمیده اقای خادم شاید شما کشتی گیر خوبی بوده باشی ولی مطمنا مدیر خوبی نیستی .شما چه بلایی سر نوروزی قهرمان المپیک اوردی بهترین کار ممکن و حاجی پور انجام داده در اوج قدرت باید با سوء مدیریت شما از بین بره .جایشما باید افرادی مثل محمد بنا باشن کجا هستن اقای محمد بنا چه بلایی سرش اوردین شما فرد درجه پنج هم تو کشتی ایران نیستی وقتی با کمک برادر شما چنین افردای کنار زده میشن تا شما وارد کار بشین این میشه وضعیتش .مگه سامان طهماسبی به اذربایجان پناهنده نشد .

  • پیمان

    احتمالا منظورتون وزن ۵۹ کیلو هستش چون ۵۵ که نداشتیم ولی بهر حال همه میدون که حمید سوریان دستش توی دست کیاست و چجوری انتخاب شد و کشتی هم گرفت و دیدم که چه افتضاحی به بار آورد. آقای سوریان بست دیگه برو بزار جوانها بیان

  • بهنام

    واقعآ اقدام شجاعانه ای انجام داده و دست مریزاد دارد . اگر یک نفر هم بتواند خود را از این جهنم ساخته و پرداخته ملایان و ولی وقیه نجات دهد واقعآ هنر کرده است . ز نیرو بود مرد را راستی پناهنده شو هر کجا خواستی