ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت بیش از پنج هزار پناهجو طی دو روز در مجارستان

مقامات مجارستان در حال اتمام پروژه ساخت حصار در مرز با صربستان هستند. این دیوار به ارتفاع ۴ متر مانع از عبور و مرور غیر‌قانونی مهاجران میان دو کشور خواهد شد.

با ورود موج جدید مهاجران به مجارستان، نخست وزیر این کشور ویکتور اوربان از اتحاذ تدابیر شدید امنیتی خبر داد.

پلیس مجارستان اعلام کرد شنبه ۱۲ سپتامبر بیش از چهار هزار و ۳۳۰ نفر از پناهجویان را بازداشت کرده است. بر این اساس تعداد پناهجویان بازداشت شده طی دو روز اخیر در مجارستان به بیش از پنج هزار نفر می‌رسد.

علاوه بر این بیش از چهار هزار پناهجو طی چند روز اخیر خود را از طریق صربستان به مجارستان رسانده‌اند.

مقامات مجارستان در حال اتمام پروژه ساخت حصار در مرز با صربستان هستند. این دیوار به ارتفاع ۴ متر مانع از عبور و مرور غیر‌قانونی مهاجران میان دو کشور خواهد شد.

قرار است از دوشنبه ۱۴ سپتامبر نیز قوانین جدیدی علیه تردد غیر قانونی در مجارستان به اجرا گذاشته شود.

بسیاری از کشور‌ها به دولت مجارستان به خاطربدرفتاری با پناهجویان اعتراض کرده‌اند. صدر اعظم اتریش، ورنر فایمن رفتار مجارستان با پناهجویان را یادآور دوران نازیسم عنوان کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    این کونه بگیر و ببندها هیچگونه تاثیری در روند مهاجرت پناهجویان نخواهد داشت و نمیتواند جلوی سیل عظیم پناهجویان و آوارگان را بگیرد . دولت مجارستان هم بعد از مدتی مجبور است فشارهای بین المللی را تمکین کرده و عقب نشینی نماید .