ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شاهرخ زمانی، فعال کارگری در زندان رجایی شهر درگذشت

همبندیان این کارگر زندانی در حالی متوجه شدند که شاهرخ زمانی جان خود را از دست داده که می‌خواستند او را برای هواخوری صبحگاهی بیدار کنند.

شاهرخ زمانی، فعال کارگری زندانی «به طور ناگهانی» در زندان رجایی شهر کرج درگذشت.

همبندیان این کارگر زندانی صبح امروز، یکشنبه ۱۳ شهریور، در حالی متوجه شدند که شاهرخ زمانی جان خود را از دست داده که می‌خواستند او را برای هواخوری صبحگاهی بیدار کنند.

شاهرخ زمانی، عضو هیأت مدیره کمیته پیگیری برای ایجاد تشکل‌های مستقل کارگری و هیأت بازگشایی سندیکای کارگران ساختمان و نقاشان پس از بازداشت در تبریز در ۱۸ خرداد ماه ۱۳۹۰ به ۱۱ سال زندان محکوم شده بود.

این فعال کارگری با اتهاماتی همچون مشارکت در تشکیل گروه مخالف نظام، فعالیت تبلیغی علیه نظام و اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور مواجه بود.

او بارها در اعتراض به شرایط بازداشت خود و وضعیت بد زندان‌ها به اعتصاب غذاهای طولانی دست زده بود.

بشنوید
مصاحبه بهرنگ زندی با نیما پوریعقوب، همبندی سابق شاهرخ زمانی و عضو کمیته حمایت از او:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    واقعآ متاسف شدم و وفات ایشان را به خانواده محترم و اقوام و بستگانش تسلیت عرض می نمایم . همانگونه که خود ایشان تاکید کرده اند ( آگاه باش که این حکم تاریخ است، عاقبت ستمگران و ظالمین زباله دان تاریخ است ) واقعآ همینطور است و امیدوارم بساط این خائنین و ظالمین وطن فروش به زودی برچیده شود . مرگ بر خامنه ای و کلیه دیکتاتورهای جهان . مرگ بر اسلام و اسلامگرایان متوحش و ظالم .

  • حسینی

    البته امروز که مد هست تعریف از جمهوری اسلامی در سایت ها و نشریات فارسی زبان در دستور کار باشد و تعریف از قاسم سلیمانی این نوشته برایتان صرف نمیکند چاپ کنید , ننگ بر سردمداران حکومت جانی اسلامی که اکثریت ملت ایران فرقی بین هر دو جناح ان نمیبینند و هردو جناح عامل سرکوب و غارت این ملت هستند.

  • Farid

    به جرمهای پوچ زندانش کردند و بصورت مشکوک سکته اش دادند. جهانگیری، معاون اول روحانی در باره زنجانی  یا همان ”سرباز ولایت “ دزد چند ده  میلیارد دلاری گفت: «قوه قضاییه این فرد را دستگیر کرد. البته هم‌اکنون چیزی دستگیرمان نشده !. … در قوه قضاییه تفاهم این بود که به جای این‌که به حواشی بپردازیم فعلاً تمرکز بدهیم که این پول برگرده !. گاهی اوقات میگن این پول خرج شده…»!!.

  • آرش

    دوستت داشتيم و هنوز هم دوستت داريم، نامت جاويد و درخشان در اين خاك همچون ديگر شهيدان اين ايران زمين ماندگارى شد، درود بر تو و روانت شاد اى بزرگ مرد ، مرگ بر خامنه اى و خانواده دزد و كثيف و جنايتكار و غارتگرش، مرگ بر تمام آخوندهاى پست فطرت مفتخور دزد و جانى كه با اسلام كثيف جان و مال ايرانيان و ايران زمين را به نابودى و غارت بردند و مرگ بر سپاه جنايتكار و دزد اسلامى و انترى نژادهاى كثيف و بيشرف دزد . انتقام وحشتناك ملت در انتظار شما بيشرفهاست.