ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خبرگزاری تسنیم پناهندگی کشتی‌گیر ایرانی را تکذیب کرد

خبرگزاری تسنیم، وابسته به سپاه پاسداران به‌نقل از محسن حاجی‌پور کشتی‌گیر فرنگی‌کار وزن ۵۹ کیلوگرم ایران نوشته است که او در آمریکا پناهنده نشده و تنها «برای دیدن یکی از اعضای خانواده‌»اش در لس‌آنجلس مانده است.

خبرگزاری تسنیم، وابسته به سپاه پاسداران به‌نقل از محسن حاجی‌پور کشتی‌گیر فرنگی‌کار وزن ۵۹ کیلوگرم ایران نوشته است که او در آمریکا پناهنده نشده و تنها «برای دیدن یکی از اعضای خانواده‌»اش در لس‌آنجلس مانده است.

محسن حاجی‌پور کشتی‌گیر فرنگی‌کار وزن ۵۹ کیلوگرم ایران

تسنیم روز دوشنبه ۲۳ شهریور / ۱۴ سپتامبر نوشته که محسن حاجی‌پور در گفت‌وگو با این خبرگزاری درباره خبر پناهنده‌شدنش به آمریکا گفته است: «به هیچ عنوان چنین موضوعی صحت ندارد و من برای دیدن یکی از اعضای خانواده‌ام چند روز بیشتر در لس‌آنجلس ماندم.»

به‌گفته تسنیم حاجی‌پور افزوده است از ابتدا نیز قصد پناهندگی نداشته و با توجه به اینکه مدت‌ها این عضو خانواده را ندیده بوده تصمیم گرفته چند روز بیشتر در آمریکا بماند و پس از آن همراه تیم ملی کشتی آزاد به ایران بازگردد.

چند روز پیش وب‌سایت تابناک خبر داد که محسن حاجی‌پور، عضو تیم کشتی فرنگی ایران که همراه با تیم ملی در آمریکا به‌سر می‌برد، پس از پایان رقابت‌های جهانی به ایران برنگشته و «درخواست پناهندگی» کرده است.

تابناک نوشت حاجی‌پور در انتخابی وزن ۵۵ کیلوگرم اول شده بود اما با «فشار مقامات رده بالای فدراسیون کشتی» از مبارزه در مسابقات جهانی بازماند و ظاهراً این کشتی‌گیر ۲۷ ساله به همین دلیل «انگیزه خود را از دست داده و یا شاید هم برای انتقام از مدیران فدراسیون دست به چنین عمل جنجال‌سازی زده است.»

خبرگزاری مهر هم نوشت ماندن حسن بابک، مدیر تیم ملی کشتی فرنگی در آمریکا «حکایت از آن دارد که پناهندگی حاجی‌پور جدی است و بابک قصد دارد تا این فرنگی‌کار را به کشور بازگرداند.»

تیم ‌ملی کشتی فرنگی ایران پس از کسب عنوان چهارمی در ر‌قا‌بت‌های جهانی لاس وگاس آمریکا بامداد یکشنبه ۲۲ شهریور به ایران بازگشت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    خوب مثل همیشه ( تکذیب ) در جمهوری اسلامی یعنی ( تائید ) بنا بر این پناهندگی نامبرده تائید میگردد .