ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حملات هوایی ارتش سوریه به پایتخت داعش

دولت سوریه در این حملات از تسلیحات نظامی پیشرفته که اخیراً از روسیه تحویل گرفته، استفاده کرده است.

فعالان سوری می‌گویند ارتش سوریه چندین حمله  هوایی را به شهر «رقه» پایتخت گروه دولت اسلامی (داعش) انجام داده است.

دو گروه ناظر بر جنگ داخلی در سوریه و همچنین دیده‌بان حقوق بشر سوریه که در بریتانیا مستقر است، انجام این حملات را تأیید کرده است.

به گزارش این گروه‌ها، ارتش سوریه ۱۲ حمله هوایی را پنجشنبه ۱۷ سپتامبر در سراسر شهر رقه در در شمال شرقی سوریه صورت داده است. تا کنون گزارشی از تعداد تلفات این حملات اعلام نشده است.

خبرگزاری رویترز نیز در گزارشی اختصاصی و به نقل از یکی از مسئولان نظامی سوریه اعلام کرد که دولت سوریه در این حملات از تسلیحات نظامی پیشرفته که اخیراً از روسیه تحویل گرفته، استفاده کرده است.

به گزارش رویترز روسیه چند پایگاه و یک فرودگاه نظامی در شهر «لاذقیه» سوریه تأسیس کرده و علاوه بر تسلیحات پیشرفته به دنبال ارسال مستشاران نظامی به این کشور است.

حملات اخیر ارتش سوریه در حالی صورت می‌گیرد که «استفان دی می‌ستورا» نماینده سازمان ملل در امور سوریه، به منظور دیدار با مقامات این کشور وارد دمشق شد.

ماه گذشته نیز جنگنده‌های ائتلاف به رهبری آمریکا حملات هوایی به شهر رقه انجام دادند که به کشته‌شدن ۲۴ تن از اعضای داعش انجامید و به بسیاری از زیرساخت‌های این شهر آسیب جدی وارد کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.