ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۱۸ کشته در حمله نیروهای دولتی سوریه به حلب

شهر حلب که زمانی مرکز تجاری و بازرگانی سوریه بود از سال ۲۰۱۲ از دولت مرکزی سوریه جدا شد و در پی آن بارها مورد حمله نیروهای نظامی دولت سوریه قرار گرفته است.

در اثر اصابت موشک زمین به زمین از سوی نیروهای دولتی سوریه به شهر حلب، بیش از ۱۸ غیرنظامی سوری کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند.

عکس از آرشیو - شهر حلب مورد اصابت موشک‌های دولتی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، پس از این حمله به محله‌ای در شمال شهر حلب، پرتاب‌های موشک به این محله ادامه یافت.
کمیته‌های همکار محلی دیده‌بان حقوق بشر سوریه نیز تأیید می‌کنند که دوشنبه ۲۱ سپتامبر/ ۳۰ شهریور، موشکی به یک فروشگاه البسه در یکی از خیابان‌های محله الشعر در شرق حلب اصابت کرد و موجب کشته شدن ۲۰ تن و زخمی شدن ۴۰ غیرنظامی شد.
شهر حلب که زمانی مرکز تجاری و بازرگانی سوریه بود از سال ۲۰۱۲ از دولت مرکزی سوریه جدا شد و در پی آن بار‌ها مورد حمله نیروهای نظامی دولت سوریه قرار گرفته است.
روز گذشته نیز شورشیان سوری به یک منطقه دولتی حمله کردند که در پی آن ۱۴ تن کشته شدند.
روسیه به تازگی به طور علنی کمک‌های نظامی و تسلیحاتی خود را به دولت بشار اسد آغاز کرده است و این اقدام را کمک به دولت سوریه «برای دفاع» خوانده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.